logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O biznesie i motoryzacji w programie wideo Gazeta.pl „Studio Biznes”

  PR 21.06.2019, przeczytano 478 razy

W środę, 19 czerwca br. na Gazeta.pl zadebiutował program „Studio Biznes”, który poprowadził Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Nowy format wideo będzie można oglądać w każdą środę o godz. 12:00 na żywo na stronie głównej Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-biznesie-i-motoryzacji-w-programie-wideo-gazeta.pl-_studio-biznes_,382975,artykul.html

„Studio Biznes” to nowoczesny, dynamiczny program w formule na żywo. Każdy odcinek nowego formatu wideo potrwa około 30 minut. W tym czasie, prowadzący – Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl porozmawia z gośćmi o najgorętszych tematach w biznesie i nie tylko. Do programu zaprosi gości związanych z gospodarką – właścicieli firm, przedstawicieli biznesu i organizacji pozarządowych, ministrów czy ekonomistów.

– Żyję gospodarką na co dzień i chcę w przystępny sposób przybliżać ten temat użytkownikom Gazeta.pl. To będzie program, którego jeszcze nie było – pokazujący nie ścianę z notowaniami giełdowymi, ale biznes bliski ludziom. Bez pieniędzy nie da się wyedukować dzieci, dobrze odpocząć na wakacjach ani nawet wygrywać wyborów i właśnie o tym w „Studio Biznes” chcemy rozmawiać – z pasją, wiedzą, zaangażowaniem i warkotem motoryzacyjnym w finale – zaprasza Łukasz Kijek, prowadzący program „Studio Biznes”.

Program „Studio Biznes” będzie także miał część poświęconą motoryzacji, w której w roli eksperta wystąpi Tomasz Korniejew, szef serwisu Moto.pl. Przedstawi on najważniejsze trendy w tym segmencie i zaprezentuje najgorętsze premiery samochodowe w sezonie.

Program jest promowany na stronach Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Moto.pl oraz w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764