logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O kontekście designu: Z Tomkiem Rygalikiem w 9design

  PR 10.06.2019, przeczytano 307 razy
ilustracjastrzałka

6 czerwca, w salonie 9design przy ul. Lucerny 25 w Warszawie, odbył się pierwszy z cyklu Wieczór Architektów. Głównym punktem spotkania był wykład uznanego projektanta, kuratora i doktora sztuki Tomka Rygalika, połączony z zapowiedzią jego współpracy z marką Inspirium. Nowy dyrektor artystyczny zdradził wstępne założenia linii i bezsprzecznie oczarował gości piękną opowieścią o istocie designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-kontekscie-designu%3A-z-tomkiem-rygalikiem-w-9design,382840,artykul.html

Wieczór Architektów, który odbył się w warszawskim salonie 9design, zgromadził wielu przedstawicieli mediów i renomowanych pracowni architektonicznych. Gości powitała właścicielka marki - Anna Dobrzycka, która wraz z mężem Krystianem Dobrzyckim od 2009 roku prowadzi salon 9design, oferując klientom wyselekcjonowane przedmioty do wnętrz i meble od zagranicznych, a także polskich producentów.

Wyczekiwana przez wszystkich prelekcja Tomka Rygalika wprowadziła publiczność w merytoryczną, ale jakże inspirującą historię o znaczeniu kontekstu dla projektowania użytkowego. Pytania do prelegenta zatrzymało dopiero ogłoszenie konkursu i znakomity poczęstunek od zaprzyjaźnionej z salonem 9design restauracji Bejrut.

Spotkanie było również okazją, by nieco szerzej zapowiedzieć współpracę czołowego projektanta z dynamicznie rozwijającą się polską marką Inspirium, dostępną w 9design.

- Przed decyzją o współpracy dokładnie przyjrzałem się potencjałowi, jaki drzemie w Inspirium. Jej sposób działania przypomina modelem rodzinne firmy włoskie, które odniosły międzynarodowy sukces. Wizyta w fabryce w Żywcu, gdzie wszędzie panuje laboratoryjny porządek, przekonała mnie, że mam do czynienia z ludźmi znającymi się na sztuce meblarskiej, a rozmowa z parą właścicieli - że są pasjonatami. Wspaniałe rzeczy mogą osiągać tylko ludzie z odpowiednim nastawieniem, entuzjaści wierzący w swoje pomysły – zauważa Rygalik.

Designer jako dyrektor artystyczny Inspirium zajmie się strategicznym rozwojem marki, bazując na jej wypracowanych przez lata kompetencjach w zakresie technologii i unikatowej na naszym rynku pracy z naturalnym materiałem, jakim jest pierze. Pierwsze efekty tej kooperacji ujrzą światło dzienne jesienią tego roku.

Podczas spotkania zebrani goście mogli w swobodnej atmosferze zapoznać się z wysmakowanymi  ekspozycjami salonu 9design, a także zobaczyć, jak dotychczasowe propozycje marki Inspirium sprawdzają się w realnym użytkowaniu. Partnerzy medialni zadbali, by obecni mogli w domowym zaciszu oddać się pasjonującej lekturze za sprawą przygotowanych dla nich magazynów, a rozmowy w kuluarach były dopełnieniem tego pełnego wrażeń spotkania w twórczej i życzliwej atmosferze.

Wieczór zorganizowali właściciele salonu 9design.

Źródło: 9design

www.9design.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Elle Decoration, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Design Alive, Archimania.pl, Foorni.pl, Mieszkaniezpomyslem.pl, Designteka.pl, Magazif.com, Point of Design, Nowy Magazyn, Law Business Quality.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tak pachnie blask: Kampania zapachów W.Kruk
W.KRUK debiutuje z autorską kolekcją zapachów inspirowanych najrzadszymi kamieniami świata oraz ich szeroką komunikacją w mediach. Pierwsza kompleksowa kampania reklamowa W.KRUK w kategorii pozajubilerskiej rusza 12 września br.
Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.
Znamy już program IV Konferencji Forum Druku 3D
8 października w hali EXPO Kraków odbędzie się IV Konferencja Forum Druku 3D. Wydarzenie to jedyna taka impreza w Polsce poświęcona przemysłowym zastosowaniom technologii drukowania, skanowania i projektowania 3D. Co w tym roku znalazło się w programie konferencji?
„Prowadzisz? Odłóż telefon” – PZU rozpoczyna nową kampanię społeczną
Średnio co kwadrans dochodzi w Polsce do wypadku na drodze. Nawet co czwarty, według szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, jest spowodowany korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego.
Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764