logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

O kontekście designu: Z Tomkiem Rygalikiem w 9design

  PR 10.06.2019, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka

6 czerwca, w salonie 9design przy ul. Lucerny 25 w Warszawie, odbył się pierwszy z cyklu Wieczór Architektów. Głównym punktem spotkania był wykład uznanego projektanta, kuratora i doktora sztuki Tomka Rygalika, połączony z zapowiedzią jego współpracy z marką Inspirium. Nowy dyrektor artystyczny zdradził wstępne założenia linii i bezsprzecznie oczarował gości piękną opowieścią o istocie designu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/o-kontekscie-designu%3A-z-tomkiem-rygalikiem-w-9design,382840,artykul.html

Wieczór Architektów, który odbył się w warszawskim salonie 9design, zgromadził wielu przedstawicieli mediów i renomowanych pracowni architektonicznych. Gości powitała właścicielka marki - Anna Dobrzycka, która wraz z mężem Krystianem Dobrzyckim od 2009 roku prowadzi salon 9design, oferując klientom wyselekcjonowane przedmioty do wnętrz i meble od zagranicznych, a także polskich producentów.

Wyczekiwana przez wszystkich prelekcja Tomka Rygalika wprowadziła publiczność w merytoryczną, ale jakże inspirującą historię o znaczeniu kontekstu dla projektowania użytkowego. Pytania do prelegenta zatrzymało dopiero ogłoszenie konkursu i znakomity poczęstunek od zaprzyjaźnionej z salonem 9design restauracji Bejrut.

Spotkanie było również okazją, by nieco szerzej zapowiedzieć współpracę czołowego projektanta z dynamicznie rozwijającą się polską marką Inspirium, dostępną w 9design.

- Przed decyzją o współpracy dokładnie przyjrzałem się potencjałowi, jaki drzemie w Inspirium. Jej sposób działania przypomina modelem rodzinne firmy włoskie, które odniosły międzynarodowy sukces. Wizyta w fabryce w Żywcu, gdzie wszędzie panuje laboratoryjny porządek, przekonała mnie, że mam do czynienia z ludźmi znającymi się na sztuce meblarskiej, a rozmowa z parą właścicieli - że są pasjonatami. Wspaniałe rzeczy mogą osiągać tylko ludzie z odpowiednim nastawieniem, entuzjaści wierzący w swoje pomysły – zauważa Rygalik.

Designer jako dyrektor artystyczny Inspirium zajmie się strategicznym rozwojem marki, bazując na jej wypracowanych przez lata kompetencjach w zakresie technologii i unikatowej na naszym rynku pracy z naturalnym materiałem, jakim jest pierze. Pierwsze efekty tej kooperacji ujrzą światło dzienne jesienią tego roku.

Podczas spotkania zebrani goście mogli w swobodnej atmosferze zapoznać się z wysmakowanymi  ekspozycjami salonu 9design, a także zobaczyć, jak dotychczasowe propozycje marki Inspirium sprawdzają się w realnym użytkowaniu. Partnerzy medialni zadbali, by obecni mogli w domowym zaciszu oddać się pasjonującej lekturze za sprawą przygotowanych dla nich magazynów, a rozmowy w kuluarach były dopełnieniem tego pełnego wrażeń spotkania w twórczej i życzliwej atmosferze.

Wieczór zorganizowali właściciele salonu 9design.

Źródło: 9design

www.9design.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Elle Decoration, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Design Alive, Archimania.pl, Foorni.pl, Mieszkaniezpomyslem.pl, Designteka.pl, Magazif.com, Point of Design, Nowy Magazyn, Law Business Quality.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764