logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oanda została oficjalnym partnerem marketingowym klubu New York Red Bulls

  PR 13.05.2022, przeczytano 1026 razy
ilustracjastrzałka

New York Red Bulls ogłosił dzisiaj, że platforma handlowa forex, OANDA Corporation („OANDA”), została oficjalnym partnerem klubu, którego znak pojawił się na rękawie koszulek zespołu od soboty 7 maja, kiedy to piłkarze Red Bulls zmierzyli się z Portland Timbers na własnym obiekcie Red Bull Arena. Nawiązane wieloletnie partnerstwo to dla lidera usług handlu internetowego i zdobywcy wielu światowych nagród pierwsze podejście do świata marketingu sportowego


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oanda-zostala-oficjalnym-partnerem-marketingowym-klubu-new-york-red-bulls,395836,artykul.html

Logo OANDA pojawiło się na prawym rękawie koszulki oraz na wybranych strojach klubowych. Oryginalne koszulki klubu będzie można kupić w wybranych punktach sprzedaży detalicznej. Naszywka na rękaw pojawiła się także w serii gier wideo FIFA firmy EA Sports.

Poza samym New York Red Bulls, partnerstwo obejmuje również szerszy świat aktywów Red Bull, w tym aktywa związane z zapewnianiem wrażeń i obecnością marki na wybranych wydarzeniach i w produkcjach medialnych Red Bull.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać spółkę OANDA w rodzinie Red Bull – mówi Marc de Grandpré, dyrektor naczelny New York Red Bulls. - Jesteśmy niezmiernie dumni, że jesteśmy pierwszym partnerem spółki OANDA w branży sportowej i już cieszymy się na możliwość szerszego zaprezentowania tej marki na rynku dzięki naszej wyjątkowej i wieloaspektowej współpracy.

Gavin Bambury, dyrektor generalny OANDA:

- To fantastyczna szansa nawiązania współpracy z New York Red Bulls, jednym z najbardziej inspirujących klubów w lidze Major League Soccer. Nie możemy się doczekać świętowania ich sukcesów na boisku i zaprezentowania światowej klasy marki i platformy OANDA nowym odbiorcom. Dzięki tej umowie sponsoringowej kontynuujemy kształtowanie naszej reputacji jednej z najbardziej zaufanych firm zajmujących się obrotem aktywami i nagradzanej platformy dla klientów poszukujących najlepszych rozwiązań w tej dziedzinie. Osiągnięcie najlepszych wyników w obrocie na rynkach i dążeniu do innowacji, aby móc wciąż się poprawiać wymaga wyjątkowego zaangażowania i pasji. Taka jest mentalność zarówno marki OANDA, jak i klubu New York Red Bulls.

Źródło: OANDA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764