logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oanda została oficjalnym partnerem marketingowym klubu New York Red Bulls

  PR 13.05.2022, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

New York Red Bulls ogłosił dzisiaj, że platforma handlowa forex, OANDA Corporation („OANDA”), została oficjalnym partnerem klubu, którego znak pojawił się na rękawie koszulek zespołu od soboty 7 maja, kiedy to piłkarze Red Bulls zmierzyli się z Portland Timbers na własnym obiekcie Red Bull Arena. Nawiązane wieloletnie partnerstwo to dla lidera usług handlu internetowego i zdobywcy wielu światowych nagród pierwsze podejście do świata marketingu sportowego


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oanda-zostala-oficjalnym-partnerem-marketingowym-klubu-new-york-red-bulls,395836,artykul.html

Logo OANDA pojawiło się na prawym rękawie koszulki oraz na wybranych strojach klubowych. Oryginalne koszulki klubu będzie można kupić w wybranych punktach sprzedaży detalicznej. Naszywka na rękaw pojawiła się także w serii gier wideo FIFA firmy EA Sports.

Poza samym New York Red Bulls, partnerstwo obejmuje również szerszy świat aktywów Red Bull, w tym aktywa związane z zapewnianiem wrażeń i obecnością marki na wybranych wydarzeniach i w produkcjach medialnych Red Bull.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać spółkę OANDA w rodzinie Red Bull – mówi Marc de Grandpré, dyrektor naczelny New York Red Bulls. - Jesteśmy niezmiernie dumni, że jesteśmy pierwszym partnerem spółki OANDA w branży sportowej i już cieszymy się na możliwość szerszego zaprezentowania tej marki na rynku dzięki naszej wyjątkowej i wieloaspektowej współpracy.

Gavin Bambury, dyrektor generalny OANDA:

- To fantastyczna szansa nawiązania współpracy z New York Red Bulls, jednym z najbardziej inspirujących klubów w lidze Major League Soccer. Nie możemy się doczekać świętowania ich sukcesów na boisku i zaprezentowania światowej klasy marki i platformy OANDA nowym odbiorcom. Dzięki tej umowie sponsoringowej kontynuujemy kształtowanie naszej reputacji jednej z najbardziej zaufanych firm zajmujących się obrotem aktywami i nagradzanej platformy dla klientów poszukujących najlepszych rozwiązań w tej dziedzinie. Osiągnięcie najlepszych wyników w obrocie na rynkach i dążeniu do innowacji, aby móc wciąż się poprawiać wymaga wyjątkowego zaangażowania i pasji. Taka jest mentalność zarówno marki OANDA, jak i klubu New York Red Bulls.

Źródło: OANDA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764