logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Olimp Sport Nutrition realizuje międzynarodową kampanię

  PR 16.03.2021, przeczytano 412 razy
ilustracja

Kilkanaście ambasadorek i ambasadorów Olimp Sport Nutrition z Polski i zza granicy będzie w nadchodzących tygodniach udowadniać, jak wiele w życiu mogą zmienić regularne treningi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/olimp-sport-nutrition-realizuje-miedzynarodowa-kampanie,390628,artykul.html

Za każdą z tych postaci kryje się inna historia. Różne były ich cele, motywacja i okoliczności pierwszego treningu. Wszystkim trening na siłowni dał dużo więcej niż idealną sylwetkę i umiejętności poprawnego wykonywania ćwiczeń. Teraz o tym opowiedzą.

Kulisy życia

W najbliższych tygodniach polscy (m.in. Mariusz Pudzianowski, Adrianna Kaczmarek, Mateusz Płachta, Szymon Łada, Wiktoria Nnaka, Kasia Dziurska) i zagraniczni  (m.in. Florian Poirson, Kerry Sexton czy Marc Hector) sportowcy znajdą się pod lupą Olimp Sport Nutrition. Obserwatorzy marki będą mieli okazję bliżej poznać swoich idoli.

- Chcemy pokazać, że nasi ambasadorzy nie są jednowymiarowi. Z jednej strony jest ciężka praca, którą wykonują każdego dnia. Z tego tytułu będziemy czerpać z ich wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Będziemy także przy ich przygotowaniach do zawodów. Jednocześnie chcemy zwrócić uwagę na codzienne życie sportowców. To osoby, które przecież mają też inne pasje, rodzinę i obowiązki. Mimo to są przykładem, jak rozpoczęcie treningów na siłowni może promieniować na rozwój sportowy, ale i osobowościowy. Chcemy, żeby to była inspiracja m.in. dla tych, którzy być może cały czas szukają motywacji do treningu. Ciężka praca popłaca, ale jak mówi sam Pudzian – samo się nic nie zrobi. - Kamil Gorlicki, kierownik działu Marketing Sport Polska.

W roli głównej: Mariusz Pudzianowski

Pierwszym głównym bohaterem kampanii (od 15 marca) będzie legenda sportów siłowych – Mariusz Pudzianowski. Nie będzie to jednak zwykły tydzień z życia Mariusza. Czujne oko Olimp Sport Nutrition będzie mu towarzyszyło podczas ostatnich przygotowań do 59 gali KSW. Mariusz Pudzianowski zmierzy się na niej z „Bombardierem” – Senegalczykiem Sergine Ousmane Dia.

Kampania będzie realizowana zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Wśród głównych eksportowych kierunków znajdują się m.in. Wielka Brytania oraz Francja.

Źródło: Olimp Sport Nutrition

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764