logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet z największą liczbą użytkowników wśród portali w Polsce

  PR 12.04.2019, przeczytano 159 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Onet odwiedziło 17,32 mln internautów, co w marcu dało mu pozycję lidera wśród portali internetowych. Samą stronę główną Onetu w minionym miesiącu odwiedziło 11,13 mln użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-z-najwieksza-liczba-uzytkownikow-wsrod-portali-w-polsce,382067,artykul.html

17,32 mln internautów, to najlepszy wynik wśród polskich portali* – wp.pl odwiedziło o 0,62 mln użytkowników mniej (16,7 mln), a interia.pl o 3,24 mln mniej (14,08 mln). Przewaga nad gazeta.pl wyniosła 5,53 mln (11,78 mln użytkowników gazeta.pl w marcu).

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich Internautów. Stronę główną Onet.pl odwiedzało w marcu średnio 2,84 mln użytkowników dziennie, wobec 2,83 mln dziennie na wp.pl, 1,32 mln na interia.pl oraz 0,73 mln na stronie głównej gazeta.pl.

Najwięcej użytkowników odwiedziło stronę główną Onet.pl 11 marca – 3,14 mln. Łącznie w marcu stronę główną Onet.pl odwiedziło 11,13 mln użytkowników.

Onet.pl osiąga najlepsze wyniki zarówno w łącznym zasięgu, jak i w zasięgu na platformie desktop i mobile. Spośród 17,32 mln użytkowników, 6,75 mln odwiedzało portal przez urządzenia mobilne, a 7,54 mln za pomocą komputerów i laptopów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI marzec 2019 r.
*Portale: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Wydatki reklamowe branży handlowej
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży handlowej w maju 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
„Szczęśliwe Firmy” – nowy projekt „Gazety Wyborczej” dla pracodawców
Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy, czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą i dobrze prosperującą firmę, jakie praktyki stosują najlepsi pracodawcy na rynku – m.in. na te pytania będą starali się odpowiedzieć paneliści pierwszej debaty organizowanej w ramach nowego projektu „Gazety Wyborczej” „Szczęśliwe...
Dziecięcy superbohaterowie walczą z hejtem
Wirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciek Salamon.
Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764