logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet z największą liczbą użytkowników wśród portali w Polsce

  PR 12.04.2019, przeczytano 1750 razy

Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI, Onet odwiedziło 17,32 mln internautów, co w marcu dało mu pozycję lidera wśród portali internetowych. Samą stronę główną Onetu w minionym miesiącu odwiedziło 11,13 mln użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-z-najwieksza-liczba-uzytkownikow-wsrod-portali-w-polsce,382067,artykul.html

17,32 mln internautów, to najlepszy wynik wśród polskich portali* – wp.pl odwiedziło o 0,62 mln użytkowników mniej (16,7 mln), a interia.pl o 3,24 mln mniej (14,08 mln). Przewaga nad gazeta.pl wyniosła 5,53 mln (11,78 mln użytkowników gazeta.pl w marcu).

Onet.pl jest najpopularniejszym źródłem codziennych informacji dla milionów polskich Internautów. Stronę główną Onet.pl odwiedzało w marcu średnio 2,84 mln użytkowników dziennie, wobec 2,83 mln dziennie na wp.pl, 1,32 mln na interia.pl oraz 0,73 mln na stronie głównej gazeta.pl.

Najwięcej użytkowników odwiedziło stronę główną Onet.pl 11 marca – 3,14 mln. Łącznie w marcu stronę główną Onet.pl odwiedziło 11,13 mln użytkowników.

Onet.pl osiąga najlepsze wyniki zarówno w łącznym zasięgu, jak i w zasięgu na platformie desktop i mobile. Spośród 17,32 mln użytkowników, 6,75 mln odwiedzało portal przez urządzenia mobilne, a 7,54 mln za pomocą komputerów i laptopów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI marzec 2019 r.
*Portale: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764