logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Open Media dla LC Corp

  PR 13.11.2018, przeczytano 353 razy

Z początkiem listopada 2018 do grona klientów Agencji PR Open Media dołączyła grupa deweloperska realizująca inwestycje komercyjne i mieszkaniowe - LC Corp S.A. Krakowska Agencja odpowiada za realizację działań informacyjnych i wizerunkowych dla obiektów komercyjnych będących w portfolio spółki, m.in. Arkad Wrocławskich oraz Sky Tower, jednego z najatrakcyjniejszych punktów na biznesowo-turystycznej mapie Wrocławia i Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/open-media-dla-lc-corp,380127,artykul.html

LC Corp S.A., jedna z największych w Polsce grup deweloperskich, realizuje inwestycje w sześciu najważniejszych miastach Polski – Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku i Łodzi. Podąża za najnowszymi trendami w budownictwie, wdraża zaawansowane technologie i odważne rozwiązania architektoniczne. Jej nieruchomości, jak choćby Sky Tower czy Wola Center, są jednymi z najbardziej charakterystycznych, obiektów na mapach miast, symbolami innowacyjności i nowoczesności.

Główne zadanie, stojące przed Open Media, to prowadzenie komunikacji obiektów, należących do LC Corp, spójnej z nowo przyjętą strategią marketingową Spółki, w tym budowanie i podtrzymywanie kontaktów z mediami ogólnopolskimi, regionalnymi i branżowymi. Agencja odpowiada również za stałe poszukiwanie nowych kanałów dotarcia, pozwalających realizować strategię b2b oraz b2c, wspiera Klienta w komunikacji marketingowej i współpracy z najemcami obiektów, a także w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.

- Cieszę się, że nasze doświadczenie we współpracy z podmiotami z sektora nieruchomości komercyjnych zostało docenione przez tak dużego rynkowego gracza, jakim jest Spółka LC Corp, która powierzyła nam opiekę nad wizerunkiem swoich obiektów i realizację strategii public relations. Z przyjemnością podejmujemy to wyzwanie – mówi Ewa Nowak, CEO Agencji PR Open Media.

Źródło: Open Media

www.openmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764