logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ostecx dla Alebrowar – seria nowych etykiet

  PR 07.08.2017, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka

Ostecx Créative po raz kolejny zaprojektował wyjątkowe etykiety dla piw AleBrowaru. Najnowsze prace są rozwinięciem dotychczasowego, mocno rozpoznawalnego stylu marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ostecx-dla-alebrowar-%E2%80%93-seria-nowych-etykiet,33341,artykul.html

Rok 2017 to seria nowości w portfolio AleBrowaru, co związane jest również z otwarciem własnego zakładu produkcyjnego w Lęborku. W pierwszym półroczu fani marki mieli już okazję skosztować West Coast IPA „What-a-Shot”, White IPA „Hula Hop”, Milkshake Pale Ale „Shake The World”,  i New England IPA „Not So Scary”. Z kolei 18 sierpnia br. na rynku  zadebiutuje Hazy Juicy Double IPA „El Fruto”. Wszystkie piwa są oferowane w ramach podstawowej linii produktowej AleBrowaru i rozwijają koncept kreatywny towarzyszący marce od jej rynkowego debiutu. Autorem charakterystycznych ilustracji jest Łukasz Belcarski. 

Sébastien Ploszaj, art director w Ostecx Créative, tak ocenia współpracę na linii browar-agencja oraz ostatnie realizacje: - Dzięki zaufaniu jakim obdarzył nas klient oraz konsekwencji po stronie AleBrowaru udało się zbudować silną i rozpoznawalną markę. Z perspektywy ostatnich 5 lat można też śmiało powiedzieć, że etykiety AleBrowaru i zaproponowana przez nas konwencja miały duży wpływ na styl komunikacji browarów rzemieślniczych w Polsce. Nowe realizacje dowodzą, że koncept kreatywny z postaciami może być cały czas atrakcyjną i wyróżniającą propozycją na rynku. Z przyjemnością siadamy do kolejnych projektów.

Źródło: Ostecx Créative

www.ostecx.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764