logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Otwarte okno Telewizji WP w UPC

  PR 16.03.2018, przeczytano 556 razy
ilustracjastrzałka

Z wiosenną ofertą programową Telewizji WP będzie mógł zapoznać się każdy abonent UPC posiadający pakiet Select lub Max. Kanał został promocyjnie udostępniony w tzw. otwartym oknie. Premierowy sezon Ucha Prezesa oraz inne nowości będzie mogło zobaczyć około 1 mln klientów Telewizji Cyfrowej UPC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/otwarte-okno-telewizji-wp-w-upc,35814,artykul.html

Po raz pierwszy kultowe "Ucho Prezesa" będzie można zobaczyć w telewizji wcześniej niż w serwisie YouTube. Emisja pierwszego odcinka nowego sezonu w Telewizji WP już 18 marca o godz. 20:00, tuż po premierze w Showmax, która będzie miała miejsce 15 marca. W produkcji wystąpią m.in. takie gwiazdy jak Cezary Pazura, Tomasz Kot, Jolanta Fraszyńska i Magda Schejbal.

Abonenci UPC zyskają również dostęp do nominowanego do nagrody Emmy serialu „W poszukiwaniu Boga z Morganem Freemanem”, którego emisja ruszy w czwartek, 15 marca o 21:00. Morgan Freeman w podróży po świecie odmiennych kultur pokaże widzom, jak wiara ewoluowała pod wpływem czasu. W ramówce Telewizji WP znajdą się także zyskujące coraz większą popularność programy o remontowaniu i urządzaniu wnętrz. W każdy weekend od 13:00 telewizja wyemituje „W pogoni za metrażem”, a później „Przebudowy Pani Bryk”.

Telewizja WP w UPC dostępna jest na kanale 23 i 158 (dekoder Mediabox) oraz 12 i 116 (dekoder Horizon). Nadaje również jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w większości sieci kablowych i na platformie NC+.

Źródło: WP

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764