logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saatchi & Saatchi Is usprawnia e-commerce

  PR 15.03.2018, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

Saatchi & Saatchi IS prezentuje Accessibility Project – szablony eCommerce do tworzenia innowacyjnych kart produktowych, z których mogą korzystać bez problemów również osoby z niepełnosprawnością wzrokową, słuchową i mobilną. Rozwiązania są bezpłatne i kompatybilne z najnowszymi przeglądarkami i systemami operacyjnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/saatchi-and-saatchi-is-usprawnia-e-commerce,35812,artykul.html

Accessibility Project dedykowany jest deweloperom i designerom na całym świecie. Projekt powstał we współpracy Saatchi & Saatchi IS i Procter & Gamble, a jego pierwotnym celem była zmiana funkcjonalności karty produktowej jednego z flagowych produktów P&G - Ambi Pur. Rozwiązanie jest wynikiem wielomiesięcznej pracy designerów i deweloperów, którzy eksplorowali nowe podejścia do reguł i wytycznych rządzących tradycyjnym myśleniem o projektowaniu UX.

- Ponieważ rynek eCommerce jest przyszłością zakupów i cały czas się rozwija, to dla nas bardzo ważne, aby przecierać szlaki na polu jego dostępności dla wszystkich użytkowników – powiedział Gergely Tóth, Associate Brand Manager w P&G.

Dzięki Accessibility Project deweloperzy i designerzy mogą w łatwy sposób ściągnąć bezpłatny szablon z otwartym kodem i zbudować dowolną stronę produktową, dodając wybrane funkcjonalności, takie jak powiększanie layoutu nawet do 500% bez utraty czytelności, ukryte alt tagi, czy nawigację z poziomu klawiatury.

- Jesteśmy zdeterminowani, aby tworzyć rozwiązania eCommerce, które są dostępne dla wszystkich oraz zaprojektowane według najwyższych standardów i bez kompromisów w kwestii wizualnej –
powiedział Rafał Bauer, eCommerce Design Director Saatchi & Saatchi IS.

Accessibility Project ma charakter długofalowy. Saatchi & Saatchi IS będzie kontynuować i eksplorować nowe sposoby na poprawę architektury informacji, przez wywiady i testy nowych rozwiązań, w których wezmą udział osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Docelowo nowe szablony będą wdrażane przez coraz więcej marek P&G, dla coraz większej liczby produktów.

Credits:

  • Executive Creative Director: Kamil Majewski
  • Deputy Creative Director: Patrycja Lukjanow
  • eCommerce Design Director: Rafał Bauer
  • Design: Agata Strug, Sebastian Łuba, Fabiola Nawrocka, Katarzyna Kruszewska, Rafał Bauer
  • Development: Joanna Hornung, Michał Duda
  • Client Service: Ewa Kociumbas, Agata Zaczkowska
  • Case Film DOP/Director: Kajetan Kasprowicz
  • Case Film Production: Andrzej Lasocki, Michał Mierzejewski, Łukasz Cuprzyński

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

www.saatchi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764