logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic: Multimedialny pokaz dzieł Michała Anioła

  PR 29.06.2018, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

Za pomocą swoich technologii audiowizualnych Panasonic zrekonstruował malowidła z Kaplicy Sykstyńskiej. Niezwykły multimedialny spektakl w Audytorium della Conziliazione był połączeniem projekcji wideo, muzyki i specjalnych efektów świetlnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic%3A-multimedialny-pokaz-dziel-michala-aniola,37077,artykul.html

Do realizacji pokazu „Sąd Ostateczny – Michał Anioł i Tajemnice Kaplicy Sykstyńskiej” wykorzystano 30 profesjonalnych projektorów laserowych, które przeniosły widzów do wnętrza Kaplicy Sykstyńskiej. Widowisko połączyło performance teatralny na żywo z efektami specjalnymi osiągniętymi dzięki zastosowaniu najnowszych technologii audiowizualnych.

Panasonic Visual System Solutions jest sponsorem technicznym widowiska, które wyprodukowane zostało przez Artainment Worldwide Shows. Twórcy skorzystali także z doradztwa ekspertów naukowych Muzeów Watykańskich.

ilustracjastrzałka

Pokaz podzielony był na pięć sektorów. Na dwóch ścianach bocznych zamontowano 8 projektorów PT-RZ31K o jasności 31 000 lumenów. Na sklepienie obraz rzutowano z 6 projektorów 20 000 lumenów PT-RZ21K i 2 modeli PT-RZ31K. Na proscenium oraz na specjalnej siatce do projekcji wykorzystano po 4 projektory PT-RZ31K. Z kolei na samej scenie wykonano mapping „Dawida” Michała Anioła za pomocą 2 projektorów PT-RZ12K o jasności 12 tys. lumenów. A dodatkowo nad sceną zamontowano 4 projektory PT-RZ21K z obiektywami o krótkiej ogniskowej EL-D75LE95 do rzutowania obrazu z góry bezpośrednio na scenę.

ilustracjastrzałka

- Wybraliśmy Panasonic, ponieważ jest to marka znana z niezawodnej technologii laserowej DLP. Naszym celem było odwzorowanie fresków z Kaplicy Sykstyńskiej z jak największą dokładnością i zgodnością z oryginałami - doskonałe odzwierciedlenie kolorów i wysoki współczynnik kontrastu w projektorach Panasonic pozwoliły nam to osiągnąć - mówi Daniele Parazzoli, Managing Director w Event Management.

Twórcą pokazu jest Marco Balich, dyrektor artystyczny i producent ceremonii otwarcia i zamknięcia Igrzysk Olimpijskich w Turynie w 2006 i w Rio de Janeiro w 2016 roku.

- Bez najnowszych technologii nie udałoby się nam zrealizować naszej wizji. Stworzyliśmy wciągającą projekcję 270°, aby zainteresować młode pokolenia i wzbogacić ich wiedzę na temat historycznych dzieł sztuki. Szukaliśmy technologii, która nie tylko sprosta, ale nawet przekroczy nasze oczekiwania pod względem jakości i jasności obrazu. Oprócz tego zależało nam na niezawodności i prostej obsłudze, byśmy mogli skupić się na samym widowisku i zapewnieniu efektu „wow”. Dzięki Panasonic było to możliwe – wyjaśnia Marco Balich.

- Jako liderzy branży staramy się odkrywać nowe możliwości na nowych rynkach. Bycie częścią tego wyjątkowego wydarzenia, w którym sztuka łączy się z najbardziej zaawansowaną technologią i rozrywką na żywo jest dla nas zaszczytem. Dzięki kreatywności Marca Balicha i Artainment Worldwide Shows mieliśmy szansę, by zaprezentować w całej okazałości naszą technologię projekcji laserowej – podsumowuje Jan Markus Jahn, Director Visual Systems Solutions w Panasonic Europe.

Źródło: Panasonic

www.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764