logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic wprowadza nowe monitory Digital Signage

  PR 28.07.2017, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic zaprezentował cztery nowe monitory Full HD z serii SF2. W jej skład wchodzą modele o przekątnych 43, 49, 55 i 65 cali przeznaczone do całodobowej pracy w pomieszczeniach. Urządzenia doskonale sprawdzą się w przestrzeniach publicznych, obiektach handlowych oraz salach konferencyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-wprowadza-nowe-monitory-digital-signage,33261,artykul.html

Nowa seria SF2 zastąpi urządzenia oznaczone symbolem LF8. Oferuje między innymi nowe oprogramowanie do klonowania danych, dostępne za pośrednictwem sieci LAN. Pozwala ono skopiować parametry menu i ustawienia z głównego wyświetlacza i błyskawicznie wprowadzić je do pozostałych monitorów działających w ramach systemu.

Nowe modele LCD E-LED są dostępne w czterech rozmiarach (43, 49, 55 i 65 cali). Zostały wyposażone w panel IPS zapewniający doskonałe kąty widzenia. Są też przystosowane do pracy w mocno oświetlonym otoczeniu dzięki jasności na poziomie 450 cd/m2.

Pracą wyświetlaczy można sterować za pomocą bezpłatnego oprogramowania Multi Monitoring & Control. Pozwala ono na monitorowanie nawet 2048 wyświetlaczy oraz sterowanie nimi za pomocą komputera PC za pośrednictwem sieci LAN. Narzędzie idealnie sprawdza się w przypadku rozległych systemów Digital Signage np. w środowisku korporacyjnym.

- Zaprojektowaliśmy monitory z serii SF2, by zapewniały bezawaryjną pracę przez całą dobę. Nowe urządzenia oferują doskonałe odwzorowanie kolorów oraz imponującą jasność, a jednocześnie są niezwykle energooszczędne, co czyni ją idealnym rozwiązaniem do pracy w trybie 24/7 - mówi Enrique Robledo, European Marketing Manager w Panasonic.

Wyświetlacze SF2 obejmują funkcje przełączania awaryjnego failover i failback. W przypadku zakłóceń sygnału umożliwiają one natychmiastowe przełączenie na alternatywne źródło. W ten sposób system Digital Signage zyskuje dodatkowy poziom redundancji zapewniający jego niezawodne działanie.

Wyświetlacze posiadają również wbudowany odtwarzacz USB Media Player i są wyposażone w opcję zsynchronizowanego włączania/wyłączania zasilania, która umożliwia łatwe zarządzania wielkoekranowymi instalacjami.

Modele z serii SF2 są dostępne na rynku u autoryzowanych dystrybutorów Panasonic.

Źródło: PSCEU

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764