logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic zwiększa możliwości swoich projektorów

  PR 27.02.2019, przeczytano 1202 razy
ilustracjastrzałka

Panasonic ogłosił szczegóły dotyczące trzech nowych obiektywów z zerowym offsetem dla projektorów 1-Chip i 3-Chip DLP, w tym pierwszego na świecie obiektywu o ultrakrótkiej ogniskowej (UST) wyposażonego w motoryczny zoom optyczny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-zwieksza-mozliwosci-swoich-projektorow,381428,artykul.html

Wśród nowości jest obiektyw o ultrakrótkiej ogniskowej ET-DLE020, pierwszy w branży z motorycznym zoomem optycznym, zaprojektowany do współpracy ze wszystkimi projektorami, w tym laserowymi, 1-Chip DLP Panasonic. Ponadto zaprezentowano dwa obiektywy dla projektorów laserowych 3-Chip DLP o wysokiej jasności. Są to modele ET-D3LEW200 (z krótką ogniskową) i ET-D3LEU100 (z ultrakrótką ogniskową) przeznaczone dla urządzeń o jasności 20 000 i 30 000 lumenów oraz rozdzielczości WUXGA lub 4K+.

Obiektywy dla projektorów 3-Chip DLP mają nowatorski kształt litery L. Dzięki temu eliminują problem przesunięcia ekranu, umożliwiając projekcje z bardzo niewielkich odległości lub w ograniczonej przestrzeni, szczególnie w miejscach o niskich sufitach. Nowatorska konstrukcja powoduje też, że obiektyw nie wystaje z projektora, dzięki czemu urządzenia mogą być instalowane jeden na drugim w celu zapewnienia redundancji lub zwiększenia jasności obrazu.

Nowe obiektywy będą dostępne na rynku od września 2019 r. Wszystkie trzy mają funkcję Powered Lens Shift umożliwiającą elastyczną regulację obiektywu. Dodatkowo dwa modele z motorycznym zoomem ułatwiają ustawienie rozmiaru i pozycji obrazu po zainstalowaniu projektora.

Obiektyw o ultrakrótkiej ogniskowej ET-D3LEU100 oferuje współczynnik rzutu 0,37:1 (4K+) do projekcji na dużym ekranie z bardzo małych odległości. Z kolei model o krótkiej ogniskowej i z motorycznym zoomem - ET-D3LEW200 cechuje współczynnik rzutu 0,70-0,91:1 (4K+). Oba mają zerowy offset i pozwalają na rzutowanie obrazu z bardzo małej odległości od ekranu. Funkcja Powered Lens Shift umożliwia przesunięcie obiektywu o ±59% (w pionie), co daje duży zakres regulacji po instalacji. Dodatkowo kalibrację przyspiesza funkcja Panasonic Lens Memory.

ilustracjastrzałka

ET-D3LEU100

ilustracjastrzałka

ET-D3LEW200

Obiektyw ET-DLE020 o ultrakrótkiej ogniskowej cechuje współczynnik rzutu 0,28-0,30:1 (WUXGA) i przesunięcie obiektywu od +50% do -16% (V) i +23% do -10% (H), co daje dużą swobodę regulacji ekranu.

ilustracjastrzałka

ET-DLE020

- Nowe obiektywy umożliwią instalację projektorów w miejscach, w których nie było to wcześniej możliwe, pozwalając na wykorzystanie każdego centymetra powierzchni ekranu. Znajdą zastosowanie w dotychczas niewykorzystanych przestrzeniach galerii, korytarzach muzealnych czy w witrynach sklepów. To rozwiązanie otwiera przed naszymi klientami zupełnie nowe możliwości instalacji - mówi Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager w Panasonic.

Źródło: Panasonic Business

www.business.panasonic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764