logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panorama Reklamy 2021: VMLY&R z tytułem „Skuteczność Roku”

  PR 07.01.2022, przeczytano 556 razy

Agencja VMLY&R zdobyła tytuł "Skuteczność Roku" w tegorocznym raporcie "Panorama Reklamy". Obszerna analiza rynku reklamowego w 2021 roku ukazała się jako specjalna sekcja styczniowo-lutowego numeru "Press".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panorama-reklamy-2021%3A-vmlyandr-z-tytulem-_skutecznosc-roku_,394331,artykul.html

Jak czytamy w raporcie: VMLY&R jako pierwsza w Polsce firma zajmująca się komunikacją marketingową otrzymała certyfikat Forrester potwierdzający kompetencje z zakresu customer experience (CX). Agencja nie tylko projektuje nowe doświadczenia konsumenckie, ale też, wykorzystując własne know-how i zaplecze technologiczne, wdraża innowacje. VMLY&R konsekwentnie poszerza także ofertę regionalnego hubu dla Europy, Afry­ki i Bliskiego Wschodu i technologicznego centrum kompetencji dla polskich i zagranicznych klientów sieci VMLY&R i holdingu WPP. Oferta technologiczna agencji koncentruje się na następujących obszarach: mobile, web content management, experience design, e-commerce.

"Panorama Reklamy" to doroczna autorska ocena rynku reklamowego przeprowadzana przez redakcję magazynu "Press". Raport zawiera analizy dotyczące 54 agencji reklamowych, 24 mediowych i trzech e-commerce (włączone do sekcji agencji reklamowych) pod względem ich kondycji i perspektyw rozwoju. Każda z firm była poddana wszechstronnej analizie, po czym została oceniona w skali od 1 do 5. Kryteria oceny obejmowały najważniejsze sfery aktywności firm komunikacji marketingowej: sukcesy kreacji, pozyskanie lub utratę klientów, zakres ich obsługi, inwestycje w zespół i usługi, wyniki finansowe, w tym, gdzie było to możliwe, dane z KRS.

- Agencja VMLY&R rozumie, że nowe czasy wymagają nowego podejścia do biznesu i okres pandemii przeszła bez strat, za to poszerzając kompetencje i zdobywając nowe zlecenia (np. od Google Cloud, Mercatora, Douglasa, Ford USA, Intelu). Mimo inwestycji przychody agencji w ub.r. wzrosły rok do roku o 13,4 proc. - Redakcja magazynu "Press"

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764