logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE uruchomiła przetarg na wybór agencji reklamowych

  PR 06.07.2020, przeczytano 434 razy

PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-uruchomila-przetarg-na-wybor-agencji-reklamowych,387681,artykul.html

Agencje, wyłonione w przetargu, będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych. Planowane działania obejmować będą zarówno reklamę ATL, jak i materiały BTL w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych.

PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z 2 agencjami. Czas na złożenie wstępnych ofert upływa 15 lipca 2020 r. godz. 14:00.

  • Szczegóły na temat postępowania dostępne są TUTAJ.

Źródło: Grupa PGE

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764