logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PGE zaprasza wszystkich do bywania

  PR 08.09.2022, przeczytano 587 razy
ilustracja

Kampania PGE „Zapraszamy wszystkich do bywania” zachęca i inspiruje do uczestniczenia i korzystania z kultury. Ideą kampanii jest budowanie przekonania, że kontakt z kulturą wyzwala wyobraźnię i inspiruje, a kultura jest dla wszystkich. Kampania jest również wyrazem podejścia PGE do mecenatu kultury, w którym największa Grupa Energetyczna w Polsce chce uczestniczyć w sposób aktywny i angażujący.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pge-zaprasza-wszystkich-do-bywania,397139,artykul.html

Grupa Kapitałowa PGE wspiera szesnaście filharmonii i orkiestr w Polsce oraz cztery Muzea Narodowe: w Warszawie, Lublinie i Krakowie oraz Zamek Królewski na Wawelu.

Jak pokazują badania zrealizowane przez PBS na zlecenie PGE na 1000 osobowej reprezentatywnej grupie 16+ aż 89 proc. ankietowanych interesuje się kulturą i sztuką. Największym zainteresowaniem cieszą się kina i muzyka rozrywkowa, które wskazało odpowiednio 85 proc. i 72 proc. respondentów. 43 proc. uczestników badania zadeklarowała zainteresowanie wystawami muzealnymi, a co czwarty muzyką poważną. Jednocześnie aż 71 proc. uczestników badania deklaruje, że chce częściej odwiedzać teatry, 82 proc. planuje częściej bywać w kinie, a 69 proc. w muzeach.

– Jako jeden z największych mecenasów kultury w Polsce wychodzimy z założenia, że kultura jest dla wszystkich. Kontakt z nią rozwija, kształtuje wyobraźnię i kreatywność, jak również inspiruje do działania. Poprzez naszą nową kampanię zachęcamy wszystkich do bywania w instytucjach kultury bez względu na wiek czy miejsce zamieszkania – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej - Kampania jest również wyrazem podejścia PGE do mecenatu kultury, w którym chcemy  uczestniczyć w sposób aktywny i angażujący – dodaje Wojciech Dąbrowski.

Spot zrealizowany w instytucjach kultury

W najnowszej kampanii realizowanej pod hasłem „Zapraszamy wszystkich do bywania” PGE promuje kulturę i kontakt z nią co pozwala odnaleźć inspirację oraz energię do działania. Główny przekaz kampanii brzmi: Sztuka jest wszędzie. To twój świat, Twoje emocje, Twoja energia. Sztuka Cię otacza, inspiruje Cię, pozwala poczuć się dobrze, jest dla wszystkich.

Spot wizerunkowy zrealizowany został w warszawskiej Filharmonii Narodowej oraz Muzeum Narodowym w Warszawie – miejscach, których mecenasem jest PGE. Scena główna spotu została nagrana w Galerii Sztuki XIX wieku z wykorzystaniem dzieła Jana Matejko, Portret trojga dzieci artysty: Tadeusza, Heleny i Beaty. Z kolei identyfikacja wizualna do kampanii została wykonana techniką malarską, dzięki czemu jest nie tylko reklamą, ale również obrazem.

W spocie wykorzystano specjalnie opracowaną przez Marka Domańskiego, autora muzyki do reklam, filmów, seriali i animacji, ścieżkę dźwiękową na podstawie Nokturnu f-moll op. 55  Fryderyka Chopina.

Za koncepcję kampanii odpowiadał Departament Marketingu i Reklamy PGE wraz z domem produkcyjnym Chimney Poland, który zrealizował spot przy wsparciu produkcyjnym Mohdo, w skład którego wchodzi duet operatorsko-reżyserski, Łukasz Dryżałowski oraz Krzysztof Wróbel. Za koordynację projektu odpowiadała Joanna Szlachta a ze strony PGE Marta Kosowska.

Kampania „Zapraszamy wszystkich do bywania” potrwa od piątego do trzydziestego września br. i jest realizowana w telewizji i Internecie.

„Spotkania ze sztuką”

Jeszcze we wrześniu br. Grupa PGE reprezentowana przez Fundację PGE zainauguruje przeznaczony dla uczniów szkół podstawowych program „Spotkania ze sztuką”. Jego celem jest umożliwienie najmłodszym dostępu do instytucji kultury oraz popularyzacja wśród dzieci i młodzieży wiedzy z zakresu polskiego malarstwa. W programie mogą wziąć udział uczniowie wszystkich klas szkół podstawowych zlokalizowanych w miejscowościach liczących poniżej 50 000 mieszkańców, czyli tam, gdzie dostęp do instytucji kultury jest trudniejszy.

Wytypowane w drodze konkursu klasy pojadą na jednodniową wycieczkę do jednego z muzeów objętych mecenatem PGE: Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Narodowego w Lublinie lub Muzeum Narodowego w Krakowie, gdzie będą uczestniczyć w lekcjach muzealnych. Aby wziąć udział w konkursie, uczniowie będą mieli za zadanie  przygotować w dowolnej formie (ołówkiem, kredką, flamastrem, farbą albo węglem) własną interpretację wybranego obrazu polskiego malarza, którego dzieło można obejrzeć w jednym z trzech muzeów objętych mecenatem PGE. Konkurs rozpocznie się już 19 września br. a prace będzie można zgłaszać do 17 października br.

PGE zaprasza do bywania. W całej Polsce

PGE Polska Grupa Energetyczna jest mecenasem 20 instytucji kultury w całej Polsce, w tym Muzeum Narodowego w Warszawie, Muzeum Narodowego w Krakowie, Zamku Królewskiego na Wawelu, Muzeum Narodowego w Lublinie oraz 16 filharmonii i instytucji muzycznych. Są to: Filharmonia Narodowa w Warszawie, Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera, Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego w Katowicach, Opera i Filharmonia Podlaska, Filharmonia Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda, Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu, Filharmonia im. Karola Szymanowskiego w Krakowie, Filharmonia im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, Toruńska Orkiestra Symfoniczna, Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie, Filharmonia im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie, Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, Opera Nova w Bydgoszczy, Filharmonia Gorzowska, Filharmonia Świętokrzyska im. Oskara Kolberga w Kielcach i Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze.

Źródło: POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA SPÓŁKA AKCYJNA

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764