logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piotr Krzysztofik przechodzi z Goodylabs do Kamikaze

  PR 17.10.2022, przeczytano 171 razy
ilustracja

Piotr Krzysztofik rozpoczyna pracę w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna - Imagine), gdzie przez ostatnie 4 lata pracował jako Creative Group Head. W Kamikaze obejmuje stanowisko Art Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piotr-krzysztofik-przechodzi-z-goodylabs-do-kamikaze,397623,artykul.html

Piotr Krzysztofik ma niemal 20-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynał w 2004 r. jako Web Designer w agencji ArdsWeb, następnie przez wiele lat pracował w wydawnictwach prasowych (kolejno: Agora, Edipresse i Axel Springer; głównie jako Art Director). W 2011 r. dołączył do agencji Starcom Next, a w 2012 r. przeszedł do Isobar Polska, gdzie pracował kolejne 4 lata, początkowo jako Senior Graphic Designer, a finalnie - Art Director.

W latach 2016-2018 na stanowisku Art Directora pracował w agencji Change Integrated, a w latach 2018-2019 w VML Poland, jako Senior Art Director. Od lutego 2019 r. był Creative Group Head w agencji Imagine (obecnie - Goodylabs).

Doświadczenie Piotra Krzysztofika obejmuje współpracę z takimi markami jak m.in.: Disney Poland, Jacobs, Lay’s, BP, BMW, T-Mobile, L’Oreal, Ferrero, Jeronimo Martins, mBank, Bank Millennium, UPC, HBO, Samsung, Mitsubishi czy Sephora.

- Pozyskanie Piotra do Kamikaze to kolejne w ostatnich miesiącach ważne wzmocnienie sił kreatywnych naszej agencji. Piotr ma bardzo duże doświadczenie w realizacji kampanii dla dużych marek, również w środowisku międzynarodowym. Kamikaze, od kiedy jest częścią Altavia Group, rozwija się konsekwentnie w tym kierunku - komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.

Piotr Krzysztofik jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: Historia Sztuki).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764