logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma ESB – raport za listopad 2020

  PR 03.12.2020, przeczytano 238 razy

Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców produktów reklamowych. Pozwala na wysłanie wiadomości nawet do stu dostawców jednocześnie, którzy publikują 30 newsów produktowych tygodniowo, a każdy z nich jest źródłem czerpania inspiracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-esb-%E2%80%93-raport-za-listopad-2020,389422,artykul.html

Platforma ESB zaprasza do zapoznania się z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.

W listopadzie platforma European Sellers&Buyers została odwiedzona przez 1514 użytkowników. Pierwszymi pięcioma krajami pod względem aktywności były:

  • Polska (685 wizyt),
  • Niemcy (110 wizyt),
  • Holandia (97 wizyt),
  • Finlandia (82 wizyty),
  • Francja (69 wizyt).

Obecnie na platformie ESB prezentuje oferty 3075 dostawców. Pierwszymi pięcioma krajami z ich największą ilością są:

  • Polska (1336 dostawców),
  • Niemcy (768 dostawców),
  • Turcja (121 dostawców),
  • Holandia (99 dostawców),
  • Włochy (88 dostawców).

Liczba wiadomości wysłanych do dostawców w listopadzie wyniosła 73. Wartość zapytań zawartych w wiadomościach wyniosła ok. 67.000 €.

Na platformie znajduje się 41 kategorii produktowych oraz 928 produktów.

W listopadzie liczba wyszukiwań produków wyniosła 33.313. Najpopularniejszymi produktami były:

  • torba (581 wyszukiwań),
  • kubek (479),
  • maseczka (422),
  • długopis (275),
  • filiżanka (259).

W listopadzie liczba wyszukiwań kategorii wyniosła 4.011. Najpopularniejszymi kategoriami były:

  • brandy (713 wyszukiwań),
  • ubiór, obuwie, akcesoria (567),
  • biuro (307),
  • dom, ogród (302),
  • opakowania (295).

Na platformie w listopadzie pojawiło się 120 newsów produktowych.

  • Szczegółowy raport można pobrać TUTAJ.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764