logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Platforma ESB – raport za listopad 2020

  PR 03.12.2020, przeczytano 414 razy

Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców produktów reklamowych. Pozwala na wysłanie wiadomości nawet do stu dostawców jednocześnie, którzy publikują 30 newsów produktowych tygodniowo, a każdy z nich jest źródłem czerpania inspiracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/platforma-esb-%E2%80%93-raport-za-listopad-2020,389422,artykul.html

Platforma ESB zaprasza do zapoznania się z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.

W listopadzie platforma European Sellers&Buyers została odwiedzona przez 1514 użytkowników. Pierwszymi pięcioma krajami pod względem aktywności były:

  • Polska (685 wizyt),
  • Niemcy (110 wizyt),
  • Holandia (97 wizyt),
  • Finlandia (82 wizyty),
  • Francja (69 wizyt).

Obecnie na platformie ESB prezentuje oferty 3075 dostawców. Pierwszymi pięcioma krajami z ich największą ilością są:

  • Polska (1336 dostawców),
  • Niemcy (768 dostawców),
  • Turcja (121 dostawców),
  • Holandia (99 dostawców),
  • Włochy (88 dostawców).

Liczba wiadomości wysłanych do dostawców w listopadzie wyniosła 73. Wartość zapytań zawartych w wiadomościach wyniosła ok. 67.000 €.

Na platformie znajduje się 41 kategorii produktowych oraz 928 produktów.

W listopadzie liczba wyszukiwań produków wyniosła 33.313. Najpopularniejszymi produktami były:

  • torba (581 wyszukiwań),
  • kubek (479),
  • maseczka (422),
  • długopis (275),
  • filiżanka (259).

W listopadzie liczba wyszukiwań kategorii wyniosła 4.011. Najpopularniejszymi kategoriami były:

  • brandy (713 wyszukiwań),
  • ubiór, obuwie, akcesoria (567),
  • biuro (307),
  • dom, ogród (302),
  • opakowania (295).

Na platformie w listopadzie pojawiło się 120 newsów produktowych.

  • Szczegółowy raport można pobrać TUTAJ.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764