logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plebiscyt „Supermiasta” Gazety Wyborczej

  PR 27.03.2020, przeczytano 676 razy

Od dziś - piątku, 27 marca do końca kwietnia br. potrwa plebiscyt "Gazety Wyborczej" pod hasłem "SuperMiasta". W lokalnych serwisach Wyborcza.pl internauci mogą głosować na ich zdaniem największe osiągnięcia swoich miast w ostatnim trzydziestoleciu. Akcja "SuperMiasta" nawiązuje do 30. rocznicy pierwszych w historii III RP wyborów do rad gmin. Dzięki publikacjom "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl czytelnicy mogą ocenić, jak zmieniły się w tym czasie nasze miasta, życie i otoczenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plebiscyt-_supermiasta_-gazety-wyborczej,386278,artykul.html

W połowie marca, wraz ze startem akcji "SuperMiasta", wszystkie lokalne redakcje "Gazety Wyborczej" rozpoczęły zbieranie propozycji mieszkańców do plebiscytu na największe sukcesy w ich miastach odniesione w ciągu ostatnich 30 lat.

- Utworzenie samorządów lokalnych to jeden z największych sukcesów odnowionej Polski. Dlatego w marcu zainicjowaliśmy naszą akcję i ruszyliśmy w „Wyborczej” z plebiscytem "SuperMiasta". Gdy planowaliśmy harmonogram, nikt nie mógł przewidzieć, że dominującym tematem w Europie stanie się pandemia... Sprawdziła się jednak nasza redaktorska intuicja, która podpowiadała, że nawet gdy w aktualnościach będzie dominował temat koronawirusa, nasi czytelnicy będą potrzebowali oddechu, sięgnięcia także po bardziej optymistyczne tematy. A do takich bez wątpienia należą teksty o miastach biorących udział w plebiscycie. Otrzymaliśmy wiele zgłoszeń, z których kolegia redakcji lokalnych wybrały kilka, kilkanaście najlepszych. Teraz czas na to, by w każdym z miast - w drodze plebiscytu - wybrać ostatecznych zwycięzców. W przeciwieństwie do szykowanych wyborów prezydenckich nasze głosowanie można zrealizować w pełni bezpiecznie. Nie trzeba wychodzić z domu - wystarczy wejść na stronę Wyborcza.pl/supermiasta i znaleźć link prowadzący do głosowania w swoim mieście - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” i szef redakcji lokalnych.

Głosowanie na najciekawsze nominacje w 24 lokalnych serwisach Wyborcza.pl potrwa do końca kwietnia 2020 r.

Oprócz tego dziennikarki i dziennikarze ze wszystkich redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej", którzy na co dzień piszą o różnych aspektach funkcjonowania swoich miast, zdecydują o przyznaniu nagród "Gazety Wyborczej" dla wyjątkowych "SuperMiast".

Na łamach lokalnych wydań "Gazety Wyborczej" i w serwisach lokalnych Wyborcza.pl cały czas można też czytać publikacje pod hasłem "SuperMiasta". Czytelnicy poznali już dzięki nim m.in. listę ok. 200 miejsc i inicjatyw, które są dumą poszczególnych miejscowości.

Dodatkowo, w ramach akcji, do ogólnopolskiego wydania „Gazety Wyborczej” dołączone zostaną dwa specjalne magazyny poświęcone "SuperMiastom" - 22 kwietnia i 18 czerwca br. Pierwsze wydanie poświęcone będzie osiągnięciom minionego 30-lecia, a drugie perspektywom na przyszłość.

Akcję "SuperMiasta" wspiera autopromocja w wydaniach "Gazety Wyborczej", na Wyborcza.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764