logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotek.pl ma już 15 lat

  PR 03.06.2022, przeczytano 662 razy

Od 15 lat wraz z redakcją Plotek.pl internauci obserwują prywatne życie gwiazd, komentują stylizacje z czerwonych dywanów, kibicują ulubionym celebrytom i emocjonują się odcinkami telewizyjnych programów. Najpopularniejszy polski serwis o tematyce show-biznesowej przez cały maj świętował wraz z czytelnikami swój jubileusz, a dziś, 31 maja br. jego redakcja podsumowuje urodzinowy miesiąc na stronie głównej Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotek.pl-ma-juz-15-lat,396132,artykul.html

Zespół Plotek.pl przez ostatni miesiąc świętował 15. urodziny serwisu, a punktem kulminacyjnym tych obchodów jest jego obecność na stronie głównej Gazeta.pl.

Z okazji urodzin redakcja Plotek.pl napisała kilkanaście specjalnych tekstów, które nawiązują do 15 lat istnienia serwisu, wspominając m.in. gwiazdy, które były na topie 15 lat temu, afery z udziałem celebrytów, które wtedy śledziliśmy czy podsumowując, co robili znani i lubiani w 2007 r. Redakcja wróciła także do cyklu „Gorący Piątek” – w jego wersji 2.0 koncentruje się jednak nie na ciałach znanych kobiet, a ich dokonaniach i intelekcie. Do obchodów urodzin Plotek.pl przyłączyli się również jego fani, którzy brali udział w urodzinowym quizie na Instagramie, przesyłali życzenia dla redakcji oraz rywalizowali w konkursie o wyjątkowe nagrody od znanych osób. Plotek.pl zaprosił do świętowania także swoich bohaterów – zaprzyjaźnione gwiazdy, które na co dzień opisuje.

W specjalnym boksie na stronie głównej Gazeta.pl Justyna Michalska, redaktorka naczelna Plotek.pl dzieli się dziś z czytelnikami refleksją na temat tego, po co w dzisiejszych czasach istnieje serwis poświęcony życiu celebrytów. – Choć niektórzy zapewniają, że „nie mają czasu na głupoty”, wyniki oglądalności naszego serwisu nie kłamią. Według badań Mediapanel w marcu 2022 r. Plotek.pl odwiedziło ponad 8 mln użytkowników, czyli prawie 27 proc. polskich internautów. W kwietniu było Was aż 8,18 mln! Te liczby to dla nas dowód, że Plotek jest potrzebny. Chcemy dalej dostarczać Wam rozrywkę, fajne teksty, sprawdzone newsy, materiały exclusive z życia gwiazd. Chcemy, żebyście do nas wracali i za każdym razem znaleźli dla siebie coś interesującego. Plotek jest dla Was, a my dokładamy wszelkich starań, by Was nie zawieść – pisze w urodzinowym tekście pt. „Po co jest Plotek? Powodów jest kilka, ale główny to Wy” Justyna Michalska.

Plotek.pl jest aktualnie najpopularniejszym serwisem show-biznesowym w Polsce. W kwietniu br. odwiedziło go 8,2 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w nim 65 mln odsłon (Mediapanel, kwiecień 2022 r.). Serwis po raz pierwszy objął pozycję lidera w kategorii „Plotki, życie gwiazd” w listopadzie 2016 r., wyprzedzając bezkonkurencyjnego wcześniej Pudelka. Plotek.pl jest także najpopularniejszy w swojej kategorii na urządzeniach mobilnych.

Plotek.pl działa od 2007 r. Jego redakcja opisuje życie polskich i zagranicznych celebrytów, gwiazd showbiznesu, aktorów i aktorek, sportowców i sportsmenek, piosenkarzy i piosenkarek, modeli i modelek, influencerów i influencerek znanych z mediów społecznościowych oraz osób ze świata polityki. Prowadzi relacje z premier, gal, pokazów mody i imprez gwiazd. Zespół serwisu tworzy wiele cyklicznych programów wideo, a także prowadzi popularny kanał na platformie YouTube, który subskrybuje 452 tys. internautów. Można na nim obejrzeć wywiady z gwiazdami oraz programy wideo takie, jak „Lista Plotka”, „Gwiazdy o gwiazdach”, „Koło Plotka" czy „Trend Challenge”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764