logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Plotery Artemis na targach Remadays

  PR 07.03.2016, przeczytano 1557 razy
ilustracjastrzałka

Już kilkaset instalacji wielkoformatowych ploterów Artemis pracuje w naszym kraju. Po targach RemaDays 2016, które odbyły się z początkiem lutego w Warszawie trafią do kolejnych odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/plotery-artemis-na-targach-remadays,27740,artykul.html

Plotery Artemis swoją popularność zawdzięczają połączeniu potencjalnie dwóch sprzecznych cech. Ceny i jakości. Wybierając urządzenia Artemis do naszego portfolio, dobieraliśmy je pod kątem konkurowania jakością wydruków z maszynami europejskimi. Drugim istotnym dla nas czynnikiem była znacząca  atrakcyjność cenowa. Wbrew pozorom niemożliwe, ale udało nam się to połączyć. Mówi Paweł Stania, przedstawiciel polskiego dystrybutora.

3-metrowe plotery Artemis – szybkość i konfigurowalność

Plotery Artemis serii 32xx do tej pory były oferowane w 2 modelach: 3200 i 3224. Ten pierwszy pracujący w ponad 150 polskich firmach ploter o szerokości zadruku 3.20 m zdobył zasłużoną renomę dzięki kilku czynnikom: stabilnej i niezawodnej konstrukcji, wysokiej, rzeczywistej prędkości druku, atrakcyjnej kolorystyce wydruków i wysoce zadowalającej jak na taki format jakości.

Aktualnie plotery Artemis o szerokości zadruku 3.20 metra są oferowane w większej ilości wariantów.

Tę samą, stabilna i sprawdzą przez lata i ponad setkę użytkowników konstrukcję wyposażymy w konfigurowalną ilość i rodzaj głowic. To od użytkownika i jego potrzeb będzie zależeć czy zainstalujemy 4 czy 8 głowic. Można będzie wybrać także model głowicy Konica Minolta: 512, 512i lub 1024. Do wyboru użytkownik będzie miał wielkość kropli w głowicy: 14, 30 lub 42 pikolitra.



Plotery eko-solwentowe niezmiennie popularne

Na targach pokazaliśmy 2 plotery eko-solwentowe Artemis  1621 i 1801 VD o szerokościach odpowiednio 1.60 i 1.80 m. Pierwszy ploter posiada głowicę DX5. Natomiast, ten drugi wyposażony jest w głowicę DX9.

Produktywność drukarki 1621 jak i 1801 sięga maksymalnie 18 m2/h. Model 1621 posiada zainstalowaną technologię druku falą / mgłą (rozmytym rastrem) eliminującym efekt paskowania. Z kolei 1801 ma na pokładzie technologię zmiennej wielkości kropli.

System nawijający w Artemis 1621 jest „ciężki” i stabilny gdyż jego konstrukcja posiada 2 silniki przez co może prowadzić cięższy materiał pewnie i równo. Stół zawiera 3 strefy rozgrzewająco-suszące. Z kolei zewnętrzny system suszący zawiera zarówno promiennik podczerwieni jak i wentylatory.

Oba urządzenia drukują pod kontrolą oprogramowania RIP PhotoPrint.

Artemis 1621 i 1801 to stabilne, wszechstronne plotery eko-solwentowe do produkcji grafik reklamowych, grafik na pojazdy, tapet, rollupów, grafik wystawienniczych, naklejek, dekoracji, itd.

Druk UV z roli i na płycie

Flagowy ploter UV marki Artemis cieszy się dużym zainteresowaniem z uwagi na znakomitą cenę w stosunku do możliwości. Parametry jakimi cechuje się Artemis 250 UV są bardzo wysokie i porównywalne z dużo droższymi maszynami. Ploter może drukować zarówno na płytach – szkle, PVC, pleksi jak i na standardowych materiałach rolowych: foliach, papierach, banerach, itd.

Laserem tnij

Na Remie zaprezentowaliśmy także laser Artemis serii BDR. Są produkcyjne plotery laserowe, które służą do wycinania i grawerowania z dużą precyzją w takich materiałach jak: pleksi, sklejka, drewno, szkło, kamień, filc, guma pieczątkarska, papier, skóra itd.

Prezentowany  model Artemis BDR 1309X wyposażony został standardowo w 2 stoły. Pierwszy, ruchomy stół – służy do wycinania specjalnych, grubszych, bądź nietypowych materiałów. Drugi, jako nakładka na stół ruchomy (plaster miodu) – służy do wycinania drobnych elementów. Wysokiej jakości tuba CO2 (10.6 μm) chłodzona wodą zapewnia pracę do 10 000 godzin.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.artemisprinters.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG zaprezentuje lodówkę z funkcją Moodup podczas inscenizacji świetlnej na festiwalu Vivid Sydney 2023
Firma LG zaprezentuje wyjątkową, zmieniającą kolor lodówkę podczas największego w Australii festiwalu kreatywności, innowacji i światła
Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS
AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.
Hand Made promuje produkty marki Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764