logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast „Tato, no weź” Kamila Balei na Zloteprzeboje.pl

  PR 04.10.2022, przeczytano 456 razy

Radio Złote Przeboje przygotowało dla internautów wyjątkową premierę audio - 4 października 2022 r. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl oraz na największych platformach streamingowych pojawi się pierwszy odcinek podcastu „Tato, no weź”. W nowym cyklu dostępnym co wtorek Kamil Baleja szczerze porozmawia z gośćmi z pierwszych stron gazet oraz gwiazdami internetu o blaskach i cieniach rodzicielstwa. „Tato, no weź” to pierwszy podcast dla przyszłych i obecnych rodziców, w którym głos za mikrofonem zabierze tata, pokazując tacierzyństwo z zupełnie nowej strony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-_tato%2C-no-wez_-kamila-balei-na-zloteprzeboje.pl,397466,artykul.html

Jedni mówią o nim: „ten pozytywny głos z radia”, inni widzą w nim zwariowanego ojca z internetu. Kamil Bajela to dziennikarz radiowy i telewizyjny, konferansjer, a prywatnie – mąż i tata, ciągle wierzący w to, że kiedyś zostanie ojcem roku. Jest też autorem książki „Tato, no weź. Kupa i inne radości tacierzyństwa" (Wydawnictwo Agora), w której żartobliwie rozprawia się z wyzwaniami towarzyszącymi niejednemu ojcu.

Od października 2022 r. Kamil Baleja rozmawiać będzie o wszystkich aspektach bycia rodzicem w nowym cyklu podcastowym „Tato, no weź”.

- Od wielu lat działam w internecie i obserwuję, że rodzicielstwo pokazywane jest wyłącznie w pastelowych barwach. Tak, jakbyśmy żyli w świecie retuszu, fałszu i napuszenia. Podcast „Tato, no weź” jest konsekwencją książki, której czytelnicy pisali: „nareszcie ktoś pokazał świat Mamy i Taty bez ściemy”. Tym razem zamykamy się w studiu i zapraszamy gości, którzy nie boją się szczerze mówić o blaskach i cieniach rodzicielstwa. Bardzo się z tego cieszę, bo świat podcastów jest dla radiowców cudownym powrotem do korzeni, wszak na początku było słowo! - wyjaśnia Kamil Baleja.

Premierowy odcinek serii „Tato, no weź” pojawi się już 4 września br. o godz. 19:00 na zloteprzeboje.pl, a także platformach streamingowych (Spotify, Apple podcast) oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube.

Gościnią pierwszej części cyklu będzie aktorka Barbara Kurdej-Szatan, która z rozbrajającą szczerością odpowie na niejedno trudne pytanie Kamila Balei. Czy rozmawia z dziećmi o seksie? Czy pozwala czytać córce komentarze na swój temat? Czy jej pierwsza ciąża była wpadką? Między innymi tego dowiedzą się słuchacze podcastu.

Następne odcinki będą publikowane co wtorek, również o 19:00.

Premierę podcastu „Tato, no weź” wspiera promocja na antenie Radia Złote Przeboje, na zloteprzeboje.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych - na Facebooku, na TikToku, Instagramie oraz na platformie YouTube.

Radio Złote Przeboje od dłuższego czasu rozwija swoją ofertę antenową i jednocześnie propozycje dla internautów. Na stronie internetowej stacji dostępne są quizy, przydatne informacje, a także materiały wideo i podcasty. Bibliotekę podcastową rozgłośni tworzą programy z ramówki, a także audycje przygotowane wyłącznie na zloteprzeboje.pl - jak pocast „Goście Odety Moro". Złote Przeboje to także aplikacja mobilna dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android, dzięki której można słuchać radia na żywo i podcastów, czytać najważniejsze muzyczne newsy i brać udział w konkursach.

Źródło: S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764