logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast „Wysokie Obcasy”

  PR 13.11.2020, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 13 listopada br. odbędzie się premiera cyklu podcastów „Wysokie Obcasy", w którym co tydzień będzie można posłuchać m.in. wywiadów z ekspertami zaangażowanymi w sprawy kobiet czy opinii przedstawicieli różnych środowisk społecznych. Dziś, o godz. 16:00 w pierwszej odsłonie projektu Paula Szewczyk porozmawia z ginekolożką dr Anną Parzyńską. Wszystkie odcinki cyklu będą udostępniane w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty, w aplikacji podcastowej TOK FM oraz na platformach YouTube oraz Spotify.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-_wysokie-obcasy_,389153,artykul.html

Od 13 listopada 2020 r., w każdy piątek dziennikarki „Wysokich Obcasów" w nowym odcinku cyklu, będą m.in. przedstawiać portrety niezwykłych kobiet i komentować aktualne wydarzenia z kraju i ze świata. W tym celu do udziału w stworzeniu poszczególnych podcastów będą zapraszać ekspertów zaangażowanych w sprawy kobiet, czy wsłuchiwać się w opinię przedstawicieli środowisk na co dzień zabierających głos w debacie społecznej. W gronie prowadzących znajdą się m.in.: Agnieszka Urazińska, Paula Szewczyk, Natalia Waloch, Anna Dudek, Paulina Reiter, Kamila Kalińczak. Wydawczynią cyklu podcastów jest Martyna Osiecka.

- Będziemy rozmawiać z ciekawymi ludźmi zaangażowanymi w sprawy kobiet o zjawiskach z obszaru psychologii, rozwoju osobistego, rodzicielstwa, zdrowia, seksu i ekologii - zapowiada Katarzyna Owczarek - dyrektorka programowa cyklu podcastów „Wysokie Obcasy".

- Tworzymy podcasty „Wysokich Obcasów", żeby być z naszymi Czytelniczkami i Czytelnikami zawsze, nawet wtedy, gdy nie mogą czytać: gdy jadą samochodem, spacerują, gotują, biegają. Będą je tworzyć doświadczone dziennikarki. Mamy nadzieję, że szybko staną się źródłem wiedzy i kopalnią inspiracji - tak jak dla milionów naszych odbiorczyń i odbiorców serwis Wysokieobcasy.pl - dodaje Aleksandra Klich - redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów".

W pierwszym odcinku cyklu Paula Szewczyk porozmawia z dr Anną Parzyńską - ginekolożką ze Szpitala Bielańskiego, blogerką występującą w mediach społecznościowych jako Doctor Ashtanga, m.in. na temat decyzji Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji z października br.

Nagrania kolejnych podcastów „Wysokich Obcasów" będą publikowane co piątek w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty, w aplikacji podcastowej TOK FM oraz na platformach YouTube oraz Spotify. Będzie go można znaleźć również na najpopularniejszych platformach streamingowych dostępnych w Polsce.

Więcej informacji na temat projektu znajduje się na stronie www.wysokieobcasy.pl/podcasty

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764