logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Podcast „Wysokie Obcasy”

  PR 13.11.2020, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 13 listopada br. odbędzie się premiera cyklu podcastów „Wysokie Obcasy", w którym co tydzień będzie można posłuchać m.in. wywiadów z ekspertami zaangażowanymi w sprawy kobiet czy opinii przedstawicieli różnych środowisk społecznych. Dziś, o godz. 16:00 w pierwszej odsłonie projektu Paula Szewczyk porozmawia z ginekolożką dr Anną Parzyńską. Wszystkie odcinki cyklu będą udostępniane w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty, w aplikacji podcastowej TOK FM oraz na platformach YouTube oraz Spotify.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/podcast-_wysokie-obcasy_,389153,artykul.html

Od 13 listopada 2020 r., w każdy piątek dziennikarki „Wysokich Obcasów" w nowym odcinku cyklu, będą m.in. przedstawiać portrety niezwykłych kobiet i komentować aktualne wydarzenia z kraju i ze świata. W tym celu do udziału w stworzeniu poszczególnych podcastów będą zapraszać ekspertów zaangażowanych w sprawy kobiet, czy wsłuchiwać się w opinię przedstawicieli środowisk na co dzień zabierających głos w debacie społecznej. W gronie prowadzących znajdą się m.in.: Agnieszka Urazińska, Paula Szewczyk, Natalia Waloch, Anna Dudek, Paulina Reiter, Kamila Kalińczak. Wydawczynią cyklu podcastów jest Martyna Osiecka.

- Będziemy rozmawiać z ciekawymi ludźmi zaangażowanymi w sprawy kobiet o zjawiskach z obszaru psychologii, rozwoju osobistego, rodzicielstwa, zdrowia, seksu i ekologii - zapowiada Katarzyna Owczarek - dyrektorka programowa cyklu podcastów „Wysokie Obcasy".

- Tworzymy podcasty „Wysokich Obcasów", żeby być z naszymi Czytelniczkami i Czytelnikami zawsze, nawet wtedy, gdy nie mogą czytać: gdy jadą samochodem, spacerują, gotują, biegają. Będą je tworzyć doświadczone dziennikarki. Mamy nadzieję, że szybko staną się źródłem wiedzy i kopalnią inspiracji - tak jak dla milionów naszych odbiorczyń i odbiorców serwis Wysokieobcasy.pl - dodaje Aleksandra Klich - redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów".

W pierwszym odcinku cyklu Paula Szewczyk porozmawia z dr Anną Parzyńską - ginekolożką ze Szpitala Bielańskiego, blogerką występującą w mediach społecznościowych jako Doctor Ashtanga, m.in. na temat decyzji Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji z października br.

Nagrania kolejnych podcastów „Wysokich Obcasów" będą publikowane co piątek w serwisie Wysokieobcasy.pl/podcasty, w aplikacji podcastowej TOK FM oraz na platformach YouTube oraz Spotify. Będzie go można znaleźć również na najpopularniejszych platformach streamingowych dostępnych w Polsce.

Więcej informacji na temat projektu znajduje się na stronie www.wysokieobcasy.pl/podcasty

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764