POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, rozpoczęło proces przyjmowania zgłoszeń do konkursu POPAI Poland Awards 2011 i POPAI Digital Awards 2011. POPAI jest największą na świecie organizacją branżową typu non-profit, zajmującą się badaniami, rozwojem wiedzy oraz strategii marketingowych, realizowanych w miejscu sprzedaży (shopper marketing, marketing at-retail). Konkurs odbędzie się w ramach III Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketingu w Warszawie, 2-3 czerwca 2011 r.
Członkami stowarzyszenia są największe, światowe korporacje producentów FMCG, sieci handlowe, producenci produktów markowych, producenci rozwiązań P.O.S., producenci i integratorzy systemów komunikacji cyfrowej, w tym digital signage itp.
Tegoroczny konkurs POPAI Poland Awards, jest czwartym z kolei organizowanym przez POPAI. W edycji 2010 roku został pobity kolejny rekord : do konkursu zgłoszono łącznie 55 rozwiązań ( w 2009 - 50). Potwierdza to renomę oraz reprezentatywność konkursu i czyni go trzecim co do wielkości na świecie ( po OMA Awards w USA i POPAI Awards w Paryżu).
Konkurs POPAI Poland Awards, dotyczy najciekawszych, wdrożonych w 2010 i 2011 rozwiązań point-of-sales (P.O.S.), w dwóch podstawowych liniach: displaye typu temporary ( kartonowe) oraz permanent ( wykonane z innych materiałów).
POPAI Digital Awards, jest konkursem na najlepsze rozwiązania cyfrowe: infokioski, kioski multimedialne, systemy digital dignage, zawartość treściowa (content) kampanii reklamowych realizowanych na nośnikach cyfrowych itp.
W jury POPAI Poland Awards zasiadają między innymi jurorzy z firm: COCA-COLA HBC POLSKA, AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO, NESTLE POLSKA, AGROS NOVA, BAYER HEALTHCARE, WYBOROWA S.A., KOMPANIA PIWOWARSKA S.A., MEMRB Poland oraz redaktorzy naczelni wiodących magazynów marketingu: Brief, Marketing w Praktyce i Marketing przy Kawie.
W dotychczasowych konkursach uczestniczyły rozwiązania P.O.S. oraz rozwiązania cyfrowe zaprojektowane i wdrożone dla takich firm jak: GRUPA ŻYWIEC, BACARDI-MARTINI POLSKA, WYBOROWA S.A., CEDC POLSKA, PEPSI-COLA GB, RED BULL, COCA-COLA, MARS POLSKA, FRITO LAY, KRAFT FOODS, CADBURY WEDEL, Reckitt Benckiser, PANASONIC EUROPE, L`OREAL, AVON, PROCTER&GAMBLE, SUBWAY, ŚNIEŻKA S.A., MICROSOFT, MIELE, EURO-NET, SAMSUNG ELECTRONICS, MERIDA POLSKA, MATTEL, BRITISH AMERICAN TOBBACO, PHILIP MORRIS POLSKA, P4 Play, AMICA WRONKI, PHILIPS , UNILEVER, Prima - Sara Lee Coffee and Tea i inne. Otwarta dla publiczności będzie wystawa POPAI Poland Awards oraz Digital Communication Showroom. Prezentowane będą na nich najciekawsze rozwiązania wspierające zarządzanie produktem w miejscu sprzedaży.
Zgłoszenia do konkursów przyjmowane są do 30 kwietnia 2011r.
Szczegółowych informacji udziela POPAI Poland e-mail:popai(at)popai.pl
Główny patronem medialnym kongresu i konkursu jest magazyn Trade Marketer
Źródło: Trade Marketer