logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 180heartbeats + Jung v Matt dla Innogy go! - mobilny pomiar smogu

  PR 11.03.2020, przeczytano 599 razy
ilustracja

Warszawiacy wsiadając do aut innogy go!, nie emitując smogu, zmierzą go jeszcze dokładniej. Jeżdżąc jednym z 25 aut z czujnikami Airly, będą aktualizować Mapę Smogo!wą Warszawy. Dostarczą danych z miejsc, które do tej pory nie były oznaczane na mapach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-dla-innogy-go%21---mobilny-pomiar-smogu,386026,artykul.html

Dzięki pilotażowemu w skali kraju i Europy programowi innogy go!, który ruszył, mieszkańcy stolicy zyskują nową wiedzę o smogu w mieście. Kolejne po stacjonarnych pomiarach zanieczyszczeń narzędzie pomaga się mierzyć z niechlubnym faktem, że od lat oddychają złej jakości powietrzem. Warszawa regularnie pojawia się w rankingach najbardziej zanieczyszczonych miast na świecie. Teraz dane z pomiarów w trakcie postoju i jazdy, są przesyłane nawet z miejsc, w których dotąd nie było stacjonarnych czujników. Na starcie 25 aut, daje do 75 odczytów na minutę.

- Zaproponowaliśmy połączenie istniejących rozwiązań innogy oraz Airly i stworzyliśmy zupełnie nową, bliską ludziom technologię. Oddajemy w ręce warszawiaków narzędzie, które odpowiada na jedną z podstawowych potrzeb naszych czasów, czyli prawa do wiedzy o jakości powietrza tam, gdzie toczy się nasze życie – wyjaśnia Michał Sęk, dyrektor kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, która wymyśliła pilotażowy projekt innogy go! i Airly oraz kampanię informującą o akcji.  

Mapa Smogo!wa jest dostępna na stronie airly.eu/mapasmogowa, w aplikacji Airly oraz w aplikacji mobilnej innogy go!. Zobaczymy na niej auta wyposażone w czujniki i ich trasy. Ich kolory, pokazują  poziom smogu w danym miejscu. Czerwony oznacza wysoki, zielony - niski. Dane dotyczą także najbardziej szkodliwych dla zdrowia stężenia pyłów PM1, PM 2.5, PM10, aktualnej temperatury, ciśnienia i wilgotności powietrza.

Również w ruchu miejskim auta z czujnikami są oznakowane – informację umieszczono na bocznych szybach. Dodatkowo mieszkańcy dzielnic, w których natężenie smogu będzie najwyższe, mogą zdobyć kody promocyjne na przejazd elektrycznym i zeromisyjnym innogy go! O takiej możliwości, dowiedzą się ze specjalnie geotargetowanych postów na Facebooku.

- Teraz wypożyczając bezemisyjne auto innogy go!, mieszkańcy Warszawy zyskają dostęp do aktualnych i dokładniejszych informacji. Niektórzy do tej pory w ogóle nie mieli takiej wiedzy, bo w miejscu, w którym mieszkali, nie było czujników. Chcemy, by dzięki naszej współpracy zyskali innowacyjne narzędzie, bo poziom smogu w mieście to poważny problem. Znając poziom zanieczyszczenia w swojej okolicy, mieszkańcy lepiej będą mogli chronić swoje zdrowie. Na przykład zaplanować bieganie czy spacer z dzieckiem w porze, kiedy poziom smogu jest najniższy. Co ważne, w programie pilotażowym instalujemy czujniki smogu w kilkudziesięciu samochodach. Będziemy monitorować jego efektywność, by go rozwijać i wprowadzać kolejne udogodnienia – mówi Sebastian Janda, Dyrektor odpowiedzialny w centrali grupy innogy za rozwój nowych rozwiązań klienckich.

- Do tej pory nie istniało satysfakcjonujące rozwiązanie, umożliwiające rzetelne mobilne pomiary jakości powietrza. Podobną metodę testował wcześniej Google wraz z Aclima, ale na wyniki z tych testów rynek musi jeszcze poczekać. Tym bardziej cieszymy się, że innogy go! zaprosiło nas do tego nowatorskiego projektu i mamy nadzieję, że wkrótce odbije się on mocnym echem nie tylko w Warszawie i Polsce, ale również w wielu innych zakątkach świata – mówi Michał Misiek, Szef działu R&D w Airly.

innogy wspiera wizję zeroemisyjnej przyszłości

Akcja jest kontynuacją działań w ramach innogy goes green. Celem programu, który został zapoczątkowany w 2019 roku, jest promowanie inicjatyw ograniczających wpływ firmy na środowisko. Ideą jaka przyświeca marce innogy jest Zero Emission Future, czyli przyszłość, w której energia będzie wytwarzana w sposób ekologiczny. Z tego względu, innogy podejmuje szereg inicjatyw i działań promujących rozwiązania, które w ciągu całego swojego cyklu użytkowania nie generują zanieczyszczeń lub generują ich mniej - na przykład odnawialne źródła energii i bezemisyjny transport. W zeszłym roku firma uruchomiła największy w Polsce, w pełni elektryczny car sharing innogy go! Z kolei w grudniu w centrum Warszawy stanęła instalacja artystyczna Zero Emission Store, która informowała o stanie zanieczyszczenia powietrza w centrum i promowała energię z ekologicznym certyfikatem.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764