logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: 180heartbeats + Jung v Matt dla Innogy go! - mobilny pomiar smogu

  PR 11.03.2020, przeczytano 723 razy
ilustracja

Warszawiacy wsiadając do aut innogy go!, nie emitując smogu, zmierzą go jeszcze dokładniej. Jeżdżąc jednym z 25 aut z czujnikami Airly, będą aktualizować Mapę Smogo!wą Warszawy. Dostarczą danych z miejsc, które do tej pory nie były oznaczane na mapach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-dla-innogy-go%21---mobilny-pomiar-smogu,386026,artykul.html

Dzięki pilotażowemu w skali kraju i Europy programowi innogy go!, który ruszył, mieszkańcy stolicy zyskują nową wiedzę o smogu w mieście. Kolejne po stacjonarnych pomiarach zanieczyszczeń narzędzie pomaga się mierzyć z niechlubnym faktem, że od lat oddychają złej jakości powietrzem. Warszawa regularnie pojawia się w rankingach najbardziej zanieczyszczonych miast na świecie. Teraz dane z pomiarów w trakcie postoju i jazdy, są przesyłane nawet z miejsc, w których dotąd nie było stacjonarnych czujników. Na starcie 25 aut, daje do 75 odczytów na minutę.

- Zaproponowaliśmy połączenie istniejących rozwiązań innogy oraz Airly i stworzyliśmy zupełnie nową, bliską ludziom technologię. Oddajemy w ręce warszawiaków narzędzie, które odpowiada na jedną z podstawowych potrzeb naszych czasów, czyli prawa do wiedzy o jakości powietrza tam, gdzie toczy się nasze życie – wyjaśnia Michał Sęk, dyrektor kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, która wymyśliła pilotażowy projekt innogy go! i Airly oraz kampanię informującą o akcji.  

Mapa Smogo!wa jest dostępna na stronie airly.eu/mapasmogowa, w aplikacji Airly oraz w aplikacji mobilnej innogy go!. Zobaczymy na niej auta wyposażone w czujniki i ich trasy. Ich kolory, pokazują  poziom smogu w danym miejscu. Czerwony oznacza wysoki, zielony - niski. Dane dotyczą także najbardziej szkodliwych dla zdrowia stężenia pyłów PM1, PM 2.5, PM10, aktualnej temperatury, ciśnienia i wilgotności powietrza.

Również w ruchu miejskim auta z czujnikami są oznakowane – informację umieszczono na bocznych szybach. Dodatkowo mieszkańcy dzielnic, w których natężenie smogu będzie najwyższe, mogą zdobyć kody promocyjne na przejazd elektrycznym i zeromisyjnym innogy go! O takiej możliwości, dowiedzą się ze specjalnie geotargetowanych postów na Facebooku.

- Teraz wypożyczając bezemisyjne auto innogy go!, mieszkańcy Warszawy zyskają dostęp do aktualnych i dokładniejszych informacji. Niektórzy do tej pory w ogóle nie mieli takiej wiedzy, bo w miejscu, w którym mieszkali, nie było czujników. Chcemy, by dzięki naszej współpracy zyskali innowacyjne narzędzie, bo poziom smogu w mieście to poważny problem. Znając poziom zanieczyszczenia w swojej okolicy, mieszkańcy lepiej będą mogli chronić swoje zdrowie. Na przykład zaplanować bieganie czy spacer z dzieckiem w porze, kiedy poziom smogu jest najniższy. Co ważne, w programie pilotażowym instalujemy czujniki smogu w kilkudziesięciu samochodach. Będziemy monitorować jego efektywność, by go rozwijać i wprowadzać kolejne udogodnienia – mówi Sebastian Janda, Dyrektor odpowiedzialny w centrali grupy innogy za rozwój nowych rozwiązań klienckich.

- Do tej pory nie istniało satysfakcjonujące rozwiązanie, umożliwiające rzetelne mobilne pomiary jakości powietrza. Podobną metodę testował wcześniej Google wraz z Aclima, ale na wyniki z tych testów rynek musi jeszcze poczekać. Tym bardziej cieszymy się, że innogy go! zaprosiło nas do tego nowatorskiego projektu i mamy nadzieję, że wkrótce odbije się on mocnym echem nie tylko w Warszawie i Polsce, ale również w wielu innych zakątkach świata – mówi Michał Misiek, Szef działu R&D w Airly.

innogy wspiera wizję zeroemisyjnej przyszłości

Akcja jest kontynuacją działań w ramach innogy goes green. Celem programu, który został zapoczątkowany w 2019 roku, jest promowanie inicjatyw ograniczających wpływ firmy na środowisko. Ideą jaka przyświeca marce innogy jest Zero Emission Future, czyli przyszłość, w której energia będzie wytwarzana w sposób ekologiczny. Z tego względu, innogy podejmuje szereg inicjatyw i działań promujących rozwiązania, które w ciągu całego swojego cyklu użytkowania nie generują zanieczyszczeń lub generują ich mniej - na przykład odnawialne źródła energii i bezemisyjny transport. W zeszłym roku firma uruchomiła największy w Polsce, w pełni elektryczny car sharing innogy go! Z kolei w grudniu w centrum Warszawy stanęła instalacja artystyczna Zero Emission Store, która informowała o stanie zanieczyszczenia powietrza w centrum i promowała energię z ekologicznym certyfikatem.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764