logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Globalsm przygotowała identyfikację wizualną Liva Park

  PR 26.05.2023, przeczytano 448 razy
ilustracja

GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony www.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-globalsm-przygotowala-identyfikacje-wizualna-liva-park,400146,artykul.html

Liva Park to wyjątkowa inwestycja wpisana w krajobraz Mazur Zachodnich. Znajduje się na terenie obszaru ochrony uzdrowiskowej Miłomłyn. W czerwcu br. zaplanowane jest otwarcie jej pierwszej części, m.in. 6 tematycznych, luksusowych namiotów glampingowych oraz strefy dla dorosłych, czyli Lisiego SPA, oraz wielu innych atrakcji.

Stworzona przez GlobalSM identyfikacja marki podkreśla charakter glampingu. Punktem wyjścia był logotyp. Jego głównym elementem jest postać lisa, który ściśle związany jest z Liva Park. Założeniem strony www było przekazanie najważniejszych informacji w czytelny i atrakcyjny sposób, a także pokazanie odbiorcy niezwykłego charakteru miejsca i miłości do terenów, na których powstała inwestycja. Ponadto, w zaproponowanym designie agencja nawiązała do charakteru podróży w rytmie slow oraz bliskości natury.

Dodatkowo agencja GlobalSM zaprojektowała wiele elementów identyfikacji, które mogą być wykorzystane na glampingu, takich jak m.in.: wizytówki, kubki promocyjne, katalogi oraz indywidualnie przygotowane ikony 6 tematycznych apartamentów namiotowych.

W 2024 roku zaplanowana jest rozbudowa parku o 32 działki, na których powstaną całoroczne domki wpisane w krajobraz dawnego Oberlandu.

Efekt prac można zobaczyć na www.livapark.pl

Źródło: GlobalSM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764