logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników

  PR 21.11.2018, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

Amazon, firma logistyczna zajmująca się wysyłką zamówień, poszukuje pracowników w kreatywny sposób, wykorzystując przy tym kampanię prowadzoną na cyfrowych ekranach ustawionych w przestrzeni publicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/amazon-rekrutuje-za-pomoca-cyfrowych-nosnikow,380218,artykul.html

Amazon rozpoczął działalność na polskim rynku w październiku 2014 roku. Od tego czasy utworzył 5 nowoczesnych centrów logistycznych w 4 miastach naszego kraju.    

W czerwcu bieżącego roku, Amazon rozpoczął nietypową rekrutację pracowników. Spoty z ofertą pracy, umieszczone na ekranach DOOH, informują o komfortowych warunkach zatrudnienia: atrakcyjna stawka godzinowa, dodatkowe bonusy i premie świąteczne. Rekrutacja dotyczy zatrudnienia na stanowiska sezonowe do centrów logistyki e-commerce w Polsce.

Do zrealizowania kampanii przygotowano kilka kreacji 15-sekundowych spotów dopasowanych do poszczególnych lokalizacji, wyświetlanych w pobliżu centrów logistycznych znajdujących się w Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu i Poznaniu. Od momentu uruchomienia rekrutacji w formie digital out-of-home, Amazon znacznie poszerzył zasięg wyświetlanych spotów o nowe lokalizacje oraz wielokrotnie zmieniał treści ukazujące się na ekranach, tak aby z jeszcze większą skutecznością zachęcić odbiorców do aplikowania na oferowane przez firmę stanowiska.

W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line, która dzięki internetowej platformie MyLED do zarządzania przebiegiem kampanii DOOH, dała reklamodawcy możliwość elastycznego zarządzania parametrami wyświetlanych reklam, takich jak: liczba lokalizacji wyświetlanych spotów, częstotliwość emisji oraz możliwość podmiany kreacji spotu w dowolnym miejscu i czasie.

Obecnie kampania prowadzona jest na 33 ekranach LED zlokalizowanych w promieniu do 100 km od 5 centrów logistycznych Amazon. Jest to z pewnością jedna z najdłużej trwających kampanii DOOH tego roku w Polsce.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764