logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production

  PR 13.04.2021, przeczytano 1104 razy
ilustracja

Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bioseco-promuje-sie-animacja-wizerunkowa-od-timecode-film-production,391021,artykul.html

- Mamy innowacyjny i wyjątkowy na skalę światową produkt, opracowany w całości przez zespół polskich inżynierów. Za nami już kilkanaście komercyjnych wdrożeń w Polsce oraz w  krajach Europy Zachodniej jak Francja, Niemcy i Hiszpania. W tym roku postanowiliśmy wzmocnić komunikację do partnerów biznesowych. Chcieliśmy aby jednym z narzędzi marketingowych był profesjonalny, animowany wideo explainer, który krótko, za to w prosty sposób wytłumaczy, na czym polega nasza misja i jakie korzyści daje klientom nasz produkt. Wiele firm technologicznych na świecie chętnie sięga po tego typu animacje, które przemawiają lepiej niż tysiąc słów. Teraz również Bioseco może zaprezentować się potencjalnym partnerom, w taki sposób. - mówi Krzysztof Paszek, współzałożyciel Bioseco.

Za produkcję animacji odpowiada warszawskie studio Timecode Film Production.

- Na bohatera filmu wybraliśmy kanię rudą - rzadkiego ptaka, który jest narażony na zderzenia z farmami wiatrowymi. Gdy kania zbliża się do wiatraka, łopaty wirnika automatycznie zwalniają, co jest możliwe dzięki systemom Bioseco. W ten sposób ptak unika niebezpieczeństwa, a operator farmy może bez niepotrzebnych przestojów produkować czystą energię. W filmie celowo zrezygnowaliśmy ze specjalistycznego języka i zawiłości technicznych. Tych wszystkich szczegółów, osoby zainteresowane dowiedzą się od Bioseco. Naszym zadaniem było oddać charakter i misję marki oraz zainteresować potencjalnych partnerów biznesowych tym innowacyjnym rozwiązaniem. Animację przygotowaliśmy w technice 2d motion design, w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. – powiedział Tomasz Dławichowski, partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764