logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production

  PR 13.04.2021, przeczytano 320 razy
ilustracja

Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę Papierów Wartościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-bioseco-promuje-sie-animacja-wizerunkowa-od-timecode-film-production,391021,artykul.html

- Mamy innowacyjny i wyjątkowy na skalę światową produkt, opracowany w całości przez zespół polskich inżynierów. Za nami już kilkanaście komercyjnych wdrożeń w Polsce oraz w  krajach Europy Zachodniej jak Francja, Niemcy i Hiszpania. W tym roku postanowiliśmy wzmocnić komunikację do partnerów biznesowych. Chcieliśmy aby jednym z narzędzi marketingowych był profesjonalny, animowany wideo explainer, który krótko, za to w prosty sposób wytłumaczy, na czym polega nasza misja i jakie korzyści daje klientom nasz produkt. Wiele firm technologicznych na świecie chętnie sięga po tego typu animacje, które przemawiają lepiej niż tysiąc słów. Teraz również Bioseco może zaprezentować się potencjalnym partnerom, w taki sposób. - mówi Krzysztof Paszek, współzałożyciel Bioseco.

Za produkcję animacji odpowiada warszawskie studio Timecode Film Production.

- Na bohatera filmu wybraliśmy kanię rudą - rzadkiego ptaka, który jest narażony na zderzenia z farmami wiatrowymi. Gdy kania zbliża się do wiatraka, łopaty wirnika automatycznie zwalniają, co jest możliwe dzięki systemom Bioseco. W ten sposób ptak unika niebezpieczeństwa, a operator farmy może bez niepotrzebnych przestojów produkować czystą energię. W filmie celowo zrezygnowaliśmy ze specjalistycznego języka i zawiłości technicznych. Tych wszystkich szczegółów, osoby zainteresowane dowiedzą się od Bioseco. Naszym zadaniem było oddać charakter i misję marki oraz zainteresować potencjalnych partnerów biznesowych tym innowacyjnym rozwiązaniem. Animację przygotowaliśmy w technice 2d motion design, w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. – powiedział Tomasz Dławichowski, partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764