logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oppo startuje z kampanią promującą model Reno 10x Zoom

  PR 04.06.2019, przeczytano 668 razy
ilustracjastrzałka

OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, rozpoczyna polską przedsprzedaż topowego modelu najnowszej serii Reno - smartfonu wyposażonego w dziesięciokrotny hybrydowy zoom. Oprócz zaawansowanych aparatów, które pozwalają rozwinąć skrzydła fanom fotografii mobilnej, OPPO Reno 10x Zoom przyciąga uwagę wyjątkowym wzornictwem. To już kolejny smartfon producenta, w którym zastosowano wysuwany moduł kamery przedniej, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się pełnym, wysokiej jakości ekranem - bez wcięć i innych elementów zaburzających obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oppo-startuje-z-kampania-promujaca-model-reno-10x-zoom,382747,artykul.html

Wprowadzeniu modelu do sprzedaży w Polsce będzie towarzyszyła szeroka kampania reklamowa w Internecie. Już od dziś fani OPPO będą mogli poznawać najlepsze funkcje Reno 10x Zoom za pomocą serii 30-sekundowych spotów wideo. W czterech odcinkach zaprezentowane zostaną przykładowe sytuacje, w których główne cechy najnowszego smartfonu (tryb nocny, dziesięciokrotny zoom, obiektyw szerokokątny i wytrzymała bateria) pomagają wykorzystać  jedyne w swoim rodzaju okazje i uratować wspomnienia. Kolejne epizody zabawnego miniserialu będą publikowane na polskich profilach społecznościowych firmy OPPO – Facebooku, Instagramie oraz Youtubie. Kampania będzie trwała prze kolejne 4 tygodnie i będzie realizowana przez agencję Webtalk. Dodatkowo bohaterowie spotów pojawią się w szerokiej, zasięgowej kampanii display.

Przedsprzedaż smartfonu OPPO Reno 10x Zoom wystartowała w największych sklepach z elektroniką w Polsce - Media Markcie, X-komie i Media Expercie, oraz w strefie marki na Allegro. Dla wszystkich, którzy zdecydują się skorzystać ze specjalnej przedsprzedażowej oferty, OPPO przygotowało atrakcyjny dodatek – wysokiej jakości, bezprzewodowe słuchawki Plantronics Backbeat GO 600 o wartości 400 zł. Promocyjny zestaw będzie dostępny w sugerowanej cenie 3 499 zł. Przedsprzedaż potrwa do 10 czerwca, liczba zestawów jest ograniczona.

Zoom na kreatywność

OPPO Reno 10x Zoom to smartfon, który otwiera przed twórcą zupełnie nowe możliwości - pozwala spojrzeć na świat z bliska. Dzięki zastosowaniu  systemu, który składa się z trzech kamer fani mobilnej fotografii mogą uchwycić na zdjęciach to, co z pozoru nieosiągalne, i co najważniejsze – w doskonałej jakości. Przy tak dużym zoomie ciężko jest zachować pełną stabilność, dlatego OPPO wyposażyło swój topowy model w udoskonalony podwójny system OIS, który kompensuje drżenie rąk, dając czysty, dobrej jakości obraz.

Poza tym, że nowy Reno 10x Zoom pozwala zrobić świetnie zdjęcia oddalonych obiektów, posiada także dedykowany tryb do fotografii nocnych. Tryb Ultra Night chroni wykonywane zdjęcia przed nadmierną ekspozycją, oddając szczegóły nawet w bardzo trudnych warunkach oświetleniowych. Dodano także nową funkcję – optymalizację portretów AI, która pozwala na rozróżnienie obiektów, ludzi i tła na zdjęciach wykonanych nocą.

Źródło: OPPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764