logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oppo startuje z kampanią promującą model Reno 10x Zoom

  PR 04.06.2019, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów, rozpoczyna polską przedsprzedaż topowego modelu najnowszej serii Reno - smartfonu wyposażonego w dziesięciokrotny hybrydowy zoom. Oprócz zaawansowanych aparatów, które pozwalają rozwinąć skrzydła fanom fotografii mobilnej, OPPO Reno 10x Zoom przyciąga uwagę wyjątkowym wzornictwem. To już kolejny smartfon producenta, w którym zastosowano wysuwany moduł kamery przedniej, dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się pełnym, wysokiej jakości ekranem - bez wcięć i innych elementów zaburzających obraz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oppo-startuje-z-kampania-promujaca-model-reno-10x-zoom,382747,artykul.html

Wprowadzeniu modelu do sprzedaży w Polsce będzie towarzyszyła szeroka kampania reklamowa w Internecie. Już od dziś fani OPPO będą mogli poznawać najlepsze funkcje Reno 10x Zoom za pomocą serii 30-sekundowych spotów wideo. W czterech odcinkach zaprezentowane zostaną przykładowe sytuacje, w których główne cechy najnowszego smartfonu (tryb nocny, dziesięciokrotny zoom, obiektyw szerokokątny i wytrzymała bateria) pomagają wykorzystać  jedyne w swoim rodzaju okazje i uratować wspomnienia. Kolejne epizody zabawnego miniserialu będą publikowane na polskich profilach społecznościowych firmy OPPO – Facebooku, Instagramie oraz Youtubie. Kampania będzie trwała prze kolejne 4 tygodnie i będzie realizowana przez agencję Webtalk. Dodatkowo bohaterowie spotów pojawią się w szerokiej, zasięgowej kampanii display.

Przedsprzedaż smartfonu OPPO Reno 10x Zoom wystartowała w największych sklepach z elektroniką w Polsce - Media Markcie, X-komie i Media Expercie, oraz w strefie marki na Allegro. Dla wszystkich, którzy zdecydują się skorzystać ze specjalnej przedsprzedażowej oferty, OPPO przygotowało atrakcyjny dodatek – wysokiej jakości, bezprzewodowe słuchawki Plantronics Backbeat GO 600 o wartości 400 zł. Promocyjny zestaw będzie dostępny w sugerowanej cenie 3 499 zł. Przedsprzedaż potrwa do 10 czerwca, liczba zestawów jest ograniczona.

Zoom na kreatywność

OPPO Reno 10x Zoom to smartfon, który otwiera przed twórcą zupełnie nowe możliwości - pozwala spojrzeć na świat z bliska. Dzięki zastosowaniu  systemu, który składa się z trzech kamer fani mobilnej fotografii mogą uchwycić na zdjęciach to, co z pozoru nieosiągalne, i co najważniejsze – w doskonałej jakości. Przy tak dużym zoomie ciężko jest zachować pełną stabilność, dlatego OPPO wyposażyło swój topowy model w udoskonalony podwójny system OIS, który kompensuje drżenie rąk, dając czysty, dobrej jakości obraz.

Poza tym, że nowy Reno 10x Zoom pozwala zrobić świetnie zdjęcia oddalonych obiektów, posiada także dedykowany tryb do fotografii nocnych. Tryb Ultra Night chroni wykonywane zdjęcia przed nadmierną ekspozycją, oddając szczegóły nawet w bardzo trudnych warunkach oświetleniowych. Dodano także nową funkcję – optymalizację portretów AI, która pozwala na rozróżnienie obiektów, ludzi i tła na zdjęciach wykonanych nocą.

Źródło: OPPO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału w kampanii świadomościowej skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału”  młodych Polaków kreatywnie...
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764