logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Unique One organizuje loterię dla sklepów Intermarché

  PR 17.05.2021, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów Intermarché powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii pod hasłem „Nagrodowe mistrzostwa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/unique-one-organizuje-loterie-dla-sklepow-intermarch%C3%A9,391491,artykul.html

Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 18 maja do 11 lipca 2021.

Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo zrobić zakupy za minimum 50 zł, a następnie zarejestrować paragon na loteriaintermarche.pl lub poprzez aplikację mobilną Intermarché. Za każde zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji, uczestnik otrzymuje podwójny los w loterii (za zgłoszenie przez loteriaintermarche.pl uczestnik otrzymuje 1 los). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Uczestnik może zdobyć dodatkowe losy (maksymalnie 5) jeśli na jego paragonie zgłaszanym do loterii będzie również obecny min. 1 produkt spośród promowanych marek: Benecol, Coca-Cola, Colgate, Grześki, Lays.

W loterii co tydzień losowane są trzy 50-calowe telewizory Panasonic oraz trzydzieści trzy bony Intermarché o wartości 300 zł. W finale loterii, spośród wszystkich zgłoszeń, rozlosowane zostaną trzy samochody Toyota Aygo. Losowanie samochodów odbędzie się 13 lipca 2021 r.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę prawną loterii oraz zakup i wydanie nagród. Loterię wspierają działania digital, w tym social media oraz OOH i materiały POS w punktach sprzedaży.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764