logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski

  PR 24.09.2020, przeczytano 779 razy

Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawska-agencja-elephate-wkracza-na-rynek-holenderski,388545,artykul.html

Wrocławska agencja pomaga swoim klientom nie tylko zwiększyć widoczność w sieci, ale również zbudować pozytywny wizerunek ich marek. Tradycyjny content marketing łączy z elementami SEO i nowoczesnego Public Relations. Uznanie przyniosły jej innowacyjne działania dla marek takich jak VOX, Oponeo, Morizon czy ALEO.com.

– Rynek holenderski, choć nie jest duży, jest bardzo dojrzały, a sektor e-commerce jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż się rozwija. Nasi klienci to w przeważającej części sklepy internetowe, które mają świadome i dojrzałe podejście do content marketingu. Ekspansja na rynek holenderski jest więc dla nas naturalnym kierunkiem – mówi Wojtek Mazur, założyciel Elephate.

Na rynkach zagranicznych Elephate specjalizuje się m.in. w branży motoryzacyjnej i technologicznej. Agencja realizowała już projekty dla klientów z takich krajów, jak Wielka Brytania, USA, Belgia czy Holandia. W najbliższej przyszłości postawi na rozwój usług w ostatnim z tych państw. Zaoferuje swoją wiedzę i doświadczenie zarówno firmom, które działają już na rynku holenderskim, jak i tym, które dopiero planują na niego wkroczyć.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764