logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poszerzenie zespołu Social Media Communication w Tailor Made PR

  PR 21.06.2018, przeczytano 1162 razy
Anna Kozlik

Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko Social Media Specialist i będzie odpowiadać za obsługę marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, zaś Katarzyna Zbrojkiewicz jako nowy Content Manager zajmie się działaniami marki adidas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poszerzenie-zespolu-social-media-communication-w-tailor-made-pr,36977,artykul.html

Tailor Made PR rozwija dział prowadzący komunikację digital dla klientów agencji. Do zespołu odpowiedzialnego za obsługę Kompanii Piwowarskiej w Tailor Made PR dołączyła Anna Koźlik związana poprzednio z K2 Internet. Jako Project Manager odpowiadała za koordynację prac dla takich klientów jak: Warta, Nationale Nederlanden, Volkswagen, Bols i Pepsico.

Do zespołu obsługującego adidas dołączyła natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz, która obejmie stanowisko Content Managera. Zbrojkiewicz przeszła z McCann Worldgroup Polska, gdzie do jej klientów należeli Starbucks oraz Huawei (Honor). W strukturze Tailor Made PR odpowiadać będzie za tworzenie i implementację strategii komunikacji adidas w social media oraz współpracę z influencerami.

obrazek

- W ostatnich miesiącach bardzo aktywnie poszukiwaliśmy nowych ekspertów, którzy mogliby wzbogacić dział digital o nowe kompetencje. To wynik strategii, jaką obraliśmy w planach rozwoju TMPR. Naszym priorytetem jest rozwój działu digitalowego - pozyskujemy nowych klientów i projekty, inwestujemy w ludzi. W najbliższych miesiącach zamierzam kontynuować rozbudowę naszego teamu i szukać na rynku ciekawych, wartych uwagi osobowości – tak zmiany w Tailor Made PR komentuje Edwin Zasada, dyrektor strategii, zarządzający działami SoMe&Digital w TMPR.   

Nowa strategia działań przynosi wymierne rezultaty. W ostatnim czasie do klientów agencji w zakresie stałej obsługi social&digital dołączyły marki: Luksja, Carex, Original Source oraz Mattel.

Źródło: Tailor Made PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764