logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR

  PR 24.06.2019, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-owcy-dla-ngo---spoleczna-pomoc-komunikacyjna-pod-patronatem-pspr,382996,artykul.html

Społeczna Pomoc Komunikacyjna (SPK) to cykliczne burze mózgów na rzecz organizacji pozarządowych, w których udział biorą specjalistki i specjaliści komunikacji. Podczas dwugodzinnych spotkań przedstawiciele organizacji i wolontariusze SPK wspólnie mierzą się z wyzwaniami komunikacyjnymi, przed którymi stają NGO-sy. W ten sposób osoby zawodowo zajmujące się public relations pomagają aktywistom spojrzeć z nowej perspektywy na ich działalność i komunikację i przekazują praktyczną wiedzą na temat różnych obszarów komunikacji. Przede wszystkim zaś – dostarczają konkretnych rozwiązań i pomysłów na skuteczne działania komunikacyjne.

- Misją Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jest profesjonalizacja branży. Wierzymy, że wspierając organizacje pozarządowe w tworzeniu strategii komunikacyjnych wykorzystujemy ogromne doświadczenie ekspertów w dobrej sprawie. Społeczna Pomoc Komunikacyjna to wędka, którą branża może podarować tym, którzy angażują swój czas, aby świat był lepszy - mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. - Do naszej organizacji dołączają osoby, dla których etos PR-owca jest niezwykle ważne, dlatego Partnerstwo z Fundacją Głośniej można określić jako “perfect match”.

Tematy burz mózgów zgłaszane są przez same organizacje, które wraz Fundacją Głośniej przygotowują brief. Określa on cel burzy mózgów, w szczególności grupy docelowe i cele komunikacyjne, którym poświęcone są spotkania. Brief ten przekazywany jest z wyprzedzeniem zarejestrowanym wolontariuszkom i wolontariuszom SPK, wraz zaproszeniem na spotkanie.

Na konkretną burzę zgłaszają się zwykle osoby szczególnie zainteresowane tematem i dysponujące w danym momencie czasem. Samo spotkanie i wymyślanie pomysłów na działania komunikacyjne prowadzone jest metodą warsztatową.

Akcja ma charakter otwarty – organizacje społeczne mogą się zgłaszać ze swoimi tematami przez formularz zgłoszeniowy.

Najbliższe spotkanie Społecznej Pomocy Komunikacyjnej odbędzie się 5 lipca (piątek). Tym razem SPK pracować będzie dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka.  

Fundacja Głośniej zaprasza wszystkich PR’owców, którzy chcieliby zostać wolontariuszami Społecznej Pomocy Komunikacyjnej do udziału w projekcie. Swój udział zgłaszać można na stronie fundacji. Tam też dostępne są wszystkie szczegóły dotyczące projektu.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764