logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR

  PR 24.06.2019, przeczytano 422 razy
ilustracjastrzałka

Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pr-owcy-dla-ngo---spoleczna-pomoc-komunikacyjna-pod-patronatem-pspr,382996,artykul.html

Społeczna Pomoc Komunikacyjna (SPK) to cykliczne burze mózgów na rzecz organizacji pozarządowych, w których udział biorą specjalistki i specjaliści komunikacji. Podczas dwugodzinnych spotkań przedstawiciele organizacji i wolontariusze SPK wspólnie mierzą się z wyzwaniami komunikacyjnymi, przed którymi stają NGO-sy. W ten sposób osoby zawodowo zajmujące się public relations pomagają aktywistom spojrzeć z nowej perspektywy na ich działalność i komunikację i przekazują praktyczną wiedzą na temat różnych obszarów komunikacji. Przede wszystkim zaś – dostarczają konkretnych rozwiązań i pomysłów na skuteczne działania komunikacyjne.

- Misją Polskiego Stowarzyszenia Public Relations jest profesjonalizacja branży. Wierzymy, że wspierając organizacje pozarządowe w tworzeniu strategii komunikacyjnych wykorzystujemy ogromne doświadczenie ekspertów w dobrej sprawie. Społeczna Pomoc Komunikacyjna to wędka, którą branża może podarować tym, którzy angażują swój czas, aby świat był lepszy - mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR. - Do naszej organizacji dołączają osoby, dla których etos PR-owca jest niezwykle ważne, dlatego Partnerstwo z Fundacją Głośniej można określić jako “perfect match”.

Tematy burz mózgów zgłaszane są przez same organizacje, które wraz Fundacją Głośniej przygotowują brief. Określa on cel burzy mózgów, w szczególności grupy docelowe i cele komunikacyjne, którym poświęcone są spotkania. Brief ten przekazywany jest z wyprzedzeniem zarejestrowanym wolontariuszkom i wolontariuszom SPK, wraz zaproszeniem na spotkanie.

Na konkretną burzę zgłaszają się zwykle osoby szczególnie zainteresowane tematem i dysponujące w danym momencie czasem. Samo spotkanie i wymyślanie pomysłów na działania komunikacyjne prowadzone jest metodą warsztatową.

Akcja ma charakter otwarty – organizacje społeczne mogą się zgłaszać ze swoimi tematami przez formularz zgłoszeniowy.

Najbliższe spotkanie Społecznej Pomocy Komunikacyjnej odbędzie się 5 lipca (piątek). Tym razem SPK pracować będzie dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka.  

Fundacja Głośniej zaprasza wszystkich PR’owców, którzy chcieliby zostać wolontariuszami Społecznej Pomocy Komunikacyjnej do udziału w projekcie. Swój udział zgłaszać można na stronie fundacji. Tam też dostępne są wszystkie szczegóły dotyczące projektu.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

www.polskipr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764