logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution

  PR 18.08.2017, przeczytano 511 razy

Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/praca.pl-rozpoczyna-wspolprace-z-digital-resolution,33430,artykul.html

W kampanii zaplanowano wykorzystanie powierzchni video oraz display. Komunikat video przygotowany jest w kilku wersjach; powstały dedykowane wersje dla kilku największych miast w Polsce po to, żeby skuteczniej przekonać odbiorców o szerokiej ofercie lokalnych ofert pracy. Kampania jest optymalizowana pod kątem budowy zasięgu, ale również sprowadzanie ruchu na stronę Praca.pl.

- Zdajemy sobie sprawę z popularności video, dlatego wybór nie mógł być inny - mocno komunikujemy się z naszym odbiorcą przez tę formę przekazu zarówno w serwisach VoD jak i na YouTube - mówi Katarzyna Kowalewska, Marketing Manager Praca.pl. - Z kolei współczesne narzędzia optymalizacji umożliwiają precyzyjne dotarcie z komunikatem do właściwego odbiorcy – w kampanii dla Praca.pl wykorzystujemy najnowsze technologie targetowania i optymalizacji reklam po to, aby maksymalnie efektywnie realizować cele kampanii - dodaje.

- Przy silnej pozycji marek konkurencyjnych oraz zbliżonym brzmieniu ich nazw kluczowym celem naszej kampanii jest budowanie Top of Mind naszego serwisu Praca.pl wśród osób poszukujących pracy. Video jest jednym z najbardziej angażujących kanałów dotarcia do użytkownika, stąd jest to kluczowe medium w naszym media planie. Natomiast sam przekaz jest krótki i dynamiczny, z dużą widocznością logotypu, i ma na celu zaktywizowanie poszukujących pracy - dodaje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).

Źródło: Digital Resolution

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764