Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
W kampanii zaplanowano wykorzystanie powierzchni video oraz display. Komunikat video przygotowany jest w kilku wersjach; powstały dedykowane wersje dla kilku największych miast w Polsce po to, żeby skuteczniej przekonać odbiorców o szerokiej ofercie lokalnych ofert pracy. Kampania jest optymalizowana pod kątem budowy zasięgu, ale również sprowadzanie ruchu na stronę Praca.pl.
- Zdajemy sobie sprawę z popularności video, dlatego wybór nie mógł być inny - mocno komunikujemy się z naszym odbiorcą przez tę formę przekazu zarówno w serwisach VoD jak i na YouTube - mówi Katarzyna Kowalewska, Marketing Manager Praca.pl. - Z kolei współczesne narzędzia optymalizacji umożliwiają precyzyjne dotarcie z komunikatem do właściwego odbiorcy – w kampanii dla Praca.pl wykorzystujemy najnowsze technologie targetowania i optymalizacji reklam po to, aby maksymalnie efektywnie realizować cele kampanii - dodaje.
- Przy silnej pozycji marek konkurencyjnych oraz zbliżonym brzmieniu ich nazw kluczowym celem naszej kampanii jest budowanie Top of Mind naszego serwisu Praca.pl wśród osób poszukujących pracy. Video jest jednym z najbardziej angażujących kanałów dotarcia do użytkownika, stąd jest to kluczowe medium w naszym media planie. Natomiast sam przekaz jest krótki i dynamiczny, z dużą widocznością logotypu, i ma na celu zaktywizowanie poszukujących pracy - dodaje Kamila Kownacka, managing director Digital Resolution (Grupa OMD).
Źródło: Digital Resolution