logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracownicy API Group uczestnikami charytatywnego wyścigu rowerowego

  PR 22.05.2017, przeczytano 434 razy

Czworo pracowników API Group wzięło udział w trzydniowym charytatywnym wyścigu kolarskim, którego łączna długość etapów wyniosła ponad 400 km. Środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na kilka fundacji: Children in Need, Dementia UK, Breast Cancer Now oraz Vision Beyond Autism.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracownicy-api-group-uczestnikami-charytatywnego-wyscigu-rowerowego,32555,artykul.html

Cała grupa, poszerzona o jedną osobę z ramienia Stora Enso Consumer Board (firmy będącej strategicznym dostawcą i partnerem API), wystartowała 12 maja br. z zakładów produkcyjnych API w Poynton w angielskim hrabstwie Cheshire. Dwa dni później kolarze dotarli do innej fabryki należącej do tego przedsiębiorstwa, zlokalizowanej w Livingston w Szkocji. Średnio pokonywali dystans ok. 130 km, poruszając się po trasie obfitującej w liczne wzniesienia.

- Pomysł wyścigu pojawił się podczas spotkania komitetu charytatywnego API i bardzo szybko został wprowadzony w życie – mówi Mark Guyer, szef działu Operational Excellence w firmie API. – Był on dla uczestników prawdziwym wyzwaniem, gdyż wiązał się z poprzedzającymi całą wyprawę odpowiednimi przygotowaniami oraz zaangażowaniem ze strony osób biorących w nim udział.

Trasa wyścigu miała długość równą 1/3 długości całej Wielkiej Brytanii i – jak podkreślają sami uczestnicy – z jednej strony była niezwykle trudna, z drugiej – malownicza. Wiodła ona m.in. przez miasteczka i wsie takie jak Hawes i Coniston, wzdłuż rzeki Tweed, a także wymagające wysokiej kondycji lasy Kielder i szczyt Fleet Moss.

- Naszym celem było zebranie kwoty 2 tysięcy funtów, przy czym jeszcze przed rozpoczęciem wyścigu udało nam się zgromadzić jej znaczącą część –
dodaje Mark Guyer. – Tym samym chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy wsparli wskazane przez nas fundacje jak również – niejako awansem – tym, którzy mają tego rodzaju pomoc w swoich planach.

Źródło: API Folie Polska

www.apigroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764