logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pracuj.pl: nowi bohaterowie i nowe możliwości

  PR 27.01.2023, przeczytano 961 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery. Kampania realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący m.in. telewizję, digital, serwisy VOD i kanały social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pracuj.pl%3A-nowi-bohaterowie-i-nowe-mozliwosci,398784,artykul.html

Do mediów powraca gwiazdorska obsada serii „W środowisku Pracuj.pl”, która zadebiutowała w 2021 roku. W zimowej odsłonie do bohaterów animowanego świata dołącza Maciej Chrumczyk, dzik wykonujący pracę biurową. Niezadowolony z poprzedniej pracy, gdzie panowała “dziczyzna”, a także z wewnętrznych zasad i klimatu w firmie, postanawia poszukać nowego miejsca zatrudnienia. Korzystając z Pracuj.pl, zmienia on swoją sytuację zawodową na lepsze, przechodząc do zaufanego pracodawcy, u którego panuje przyjazna atmosfera, ma nowoczesne biuro, a praca jest wykonywana hybrydowo.

Bohaterem kierują motywacje znale wielu pracownikom i kandydatom. Według badań Pracuj.pl zdalnie lub częściowo poza biurem pracuje blisko ⅓ Polaków, a dla ¾ reputacja pracodawcy jest jednym z kluczowych aspektów w wyborze pracy. Ponadto co piąty kandydat przyznaje, że chce zmienić pracę ze względu na złą atmosferę w miejscu zatrudnienia.

W kampanii powracają także spoty znane z poprzednich odsłon „W środowisku Pracuj.pl”. Działania kierowane są do przedstawicieli różnych grup zawodowych, w tym pracowników biurowych i fizycznych. Pracuj.pl jest przestrzenią, w której ofery pracy znaleźć mogą wszyscy, którzy szukają nowych możliwości kariery.

- Od startu naszej animowanej platformy komunikacyjnej do środowiska Pracuj.pl sukcesywnie dołączają kolejni bohaterzy, symbolizujący różne grupy zawodowe i doświadczenia pracowników. Chcemy, by za wysokiej jakości animacją i humorem krył się też konkretny pozytywny przekaz. Pracuj.pl od wielu lat jest wiodącym miejscem spotkań pracodawców z kandydatami w Polsce. Wiemy, że w 2023 roku wiele osób będzie szukać zaufanych, dobrych miejsc pracy, dających możliwości rozwoju i elastyczność. Dzięki stale rozwijanym funkcjom Pracuj.pl użytkownicy mają dodatkowe szanse znalezienia pracodawcy, który spełni ich oczekiwania - mówi Małgorzata Burcewicz, brand managerka Pracuj.pl.

Kampania połączona jest z premierą nowej odsłony serwisu Pracuj.pl, uwzględniającej odświeżony design strony głównej, większą personalizację prezentowanych ofert oraz nowe funkcje dla użytkowników, wspierające łatwiejsze i bardziej intuicyjne aplikowanie o pracę i wyszukiwanie ogłoszeń. Elementy nowej wersji serwisu prezentowane są także w animowanych spotach.

Zimowa odsłona kampanii potrwa od 16 stycznia do 28 lutego 2023 roku. W ramach szerokiego miksu mediów zaplanowana została emisja spotów w telewizji, popularnych serwisach VOD, w mediach ogólnopolskich i regionalnych, a także na platformach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil oraz dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów). Reżyserem spotów jest Paweł Krzemiński. Dom mediowy K2 Precise jest odpowiedzialny za zakup mediów TV i digital. Kampanię performance prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Za kampanię w mediach społecznościowych odpowiadają agencja More Bananas oraz zespół ds. komunikacji marketingowej Pracuj.pl. Działania w obszarze PR earned i paid wspiera agencja Linkleaders.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764