Ruszyła nowa kampania Facebook Local Awareness dla AuchanDirect.pl realizowana przez Agencję Up&More.
Celem kampanii jest dotarcie do określonych grup w ramach precyzyjnego geotargetowania uwzględniającego również preferencje i zachowania użytkowników. Dzięki Local Awareness reklama wyświetla się na desktopach oraz urządzeniach mobilnych użytkowników przebywających w konkretnej lokalizacji. Komunikat reklamowy dociera do użytkowników wyodrębnionych ze względu na konkretne parametry: płeć, wiek, zainteresowania. Kampania LA dedykowana AuchanDirect.pl jest o tyle nietypowa, że zachęca odbiorców do zakupów on-line.
Jest to pierwsza kampania Local Awareness AuchanDirect.pl realizowana w ramach strategii dotarcia do coraz lepiej określonych target group. Agencja Up&More zrealizowała już kilkadziesiąt kampanii Local Awareness zarówno dla klientów adresujących swoją ofertę do klienta internetowego, jak i dla firm, których działalność jest stacjonarna i celem było poinformowanie o ofercie w konkretnej lokalizacji w określonej grupie docelowej.
Źródło: Up&More