logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Precyzyjne targetowanie z AuchanDirect.pl

  PR 27.09.2016, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania Facebook Local Awareness dla AuchanDirect.pl realizowana przez Agencję Up&More.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/precyzyjne-targetowanie-z-auchandirect.pl,30044,artykul.html

Celem kampanii jest dotarcie do określonych grup w ramach precyzyjnego geotargetowania uwzględniającego również preferencje i zachowania użytkowników. Dzięki Local Awareness reklama wyświetla się na desktopach oraz urządzeniach mobilnych użytkowników przebywających w konkretnej lokalizacji. Komunikat reklamowy dociera do użytkowników wyodrębnionych ze względu na konkretne parametry: płeć, wiek, zainteresowania. Kampania LA dedykowana AuchanDirect.pl jest o tyle nietypowa, że zachęca odbiorców do zakupów on-line.

Jest to pierwsza kampania Local Awareness AuchanDirect.pl realizowana w ramach strategii dotarcia do coraz lepiej określonych target group. Agencja Up&More zrealizowała już kilkadziesiąt kampanii Local Awareness zarówno dla klientów adresujących swoją ofertę do klienta internetowego, jak i dla firm, których działalność jest stacjonarna i celem było poinformowanie o ofercie w konkretnej lokalizacji w określonej grupie docelowej.

Źródło: Up&More

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764