logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera Peugeot 508 od 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 20.03.2019, przeczytano 619 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Robert Korybut

Pomysłem na kolację w ciemności, podczas której dziennikarzom zaprezentowano nowego Peugeot 508 z systemem Night Vision, dział eventów 180heartbeats + Jung v Matt wygrał przetarg na zorganizowanie premiery nowego auta Grupy PSA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-peugeot-508-od-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,381716,artykul.html

Kolacja pomogła wyeksponować zalety Night Vision - systemu, który umożliwia kierowcy lepsze prowadzenie samochodu w ciemnościach. Technologia, wykorzystując obraz z kamer podczerwonych, pozwala łatwiej zauważyć ludzi czy zwierzęta na drodze. Ponadto dziennikarze poznali możliwości Nowego Peugeot 508 podczas jazd testowych malowniczymi trasami w okolicach Olsztyna, które agencja zaplanowała razem z zawodowym instruktorem jazd testowych - Maciejem Bocheńskim. Po stronie agencji było również  przygotowanie scenografii i brandingu, wybór miejsca, logistyka oraz zaproszenie uczestników - w wydarzeniu wzięło udział w sumie 30 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764