logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera Porsche 911 od Grupy Walk i Focus Event

  PR 10.12.2015, przeczytano 909 razy

Agencja WALK Events (Grupa WALK) wraz z Focus Event zrealizowała Premierę Nowego Modelu Porsche 911. Wydarzenie zostało zorganizowane 19.11. br. w Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie. O godz. 9:11 wieczorem, 911 gości obejrzało spektakl zatytułowany „911 EMOTIONS”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-porsche-911-od-grupy-walk-i-focus-event,26806,artykul.html

Podczas odsłonięcia najnowszego modelu Porsche wykorzystano ruchome wielkoformatowe elementy multimedialne, m.in. potężnych rozmiarów ekran projekcyjny o wymiarach 30x12m oraz spektakularny pierścień diodowy o średnicy 8m i wysokości 4m. Całość tworzyła arenę specjalnie przygotowanej etiudy multimedialnej, prezentującej Nowe Porsche 911.

Na potrzeby produkcji wydarzenia agencja WALK Events zaprosiła do współpracy Focus Event, tym samym tworząc wspólne konsorcjum. Istotnym elementem powodzenia projektu był jasny podział obowiązków podczas procesu przygotowania produkcji oraz realizacji. WALK Events był odpowiedzialny za kompleksową koordynację projektu oraz client service, natomiast Focus Event zadbał o kreację, scenariusz oraz produkcję techniczną wydarzenia.

- Premiera Nowego Porsche 911 to projekt, który wymagał spektakularnej oprawy i precyzyjnej organizacji. Impreza ze względu na skalę przedsięwzięcia była dużym wyzwaniem. Dzięki połączeniu sił dwóch agencji uzyskaliśmy niesamowity efekt. Nawiązana współpraca pozwoliła na przeprowadzenie tej złożonej i wymagającej realizacji na najwyższym poziomie – komentuje Michał Jerzy Olszewski, Senior Event Manager WALK Events – producent wydarzenia. – Model osiągniętej współpracy to wielki krok dla branży. Jestem przekonany, że to początek dobrego trendu i oferowanie nowej jakości usług klientom – dodaje.

- Event wyróżnił się wśród polskich premier motoryzacyjnych m.in. poprzez wykorzystane nowe technologie w trudnej do aranżacji przestrzeni. Dzięki uzyskanym efektom na uczestników wydarzenia czekało spektakularne show. Łącząc doświadczenie obu agencji, a także potencjał Hali Wysokich Napięć, zrealizowaliśmy innowacyjny i nieszablonowy pomysł na premierę 911-stki – wyjaśnia Krzysztof Kamiński, Dyrektor Kreatywny, Focus Event – reżyser wydarzenia.

Porsche 911 to legendarne auto, które produkowane jest od 1963 roku. Najnowszy model oficjalnie do sprzedaży wszedł we wrześniu br., a 12 grudnia zawita do 5 Porsche Centrów w Polsce.

Źródło: Grupa Walk

www.walk.pl

Galeria: Premiera Porsche 911

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764