logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pro8l3m i Brodka we wspólnym projekcie z Ballantine’s

  PR 14.01.2021, przeczytano 1164 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności, a wtórują jej w tym: niepokorny rapowy duet PRO8L3M oraz jedna z najbardziej wyrazistych artystek sceny muzycznej - Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest wyjątkowy teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pro8l3m-i-brodka-we-wspolnym-projekcie-z-ballantine%E2%80%99s,389824,artykul.html

Ballantine’s poprzez projekt „Tak To Robię” udowadnia, że można żyć w zgodzie ze sobą, odnosić sukcesy na polu prywatnym i zawodowym, nie zważając na oczekiwania innych. Podążanie utartymi szlakami? Niekoniecznie. W ramach big idea „Tak To Robię”, marka realizuje jeden z głównych celów komunikacyjnych: wparcie i inspirowanie młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się iść własną drogą z pełną świadomością, że nie ma jednego, właściwego sposobu na udane życie. Najważniejsze, to być wiernym sobie.

W ciągu ostatnich lat Ballantine’s nie raz podkreślał w swoich komunikatach - „Stay True”! Tym razem jednak, stawia na autentyczność nie tylko w przekazie, ale także na płaszczyźnie produkcji wideo. W zrealizowanym przez duet Andiamo i dom produkcyjny SHOOTME teledysku do utworu „Żar” (Tak To Robię), nie zobaczymy fikcyjnych postaci. Autorzy wideo postawili na prawdziwych ludzi, wykonujących z pasją przeróżne profesje: nauczycielka muzyki dla niesłyszących, kucharz z libańskiego bistro, tancerka vogue, artysta malarz, zaklinacz koni, ogrodniczka z jednej z największych szklarni w tej części Europy. Sześć osobowości i sześć opowieści o niezależności, w których rutyna miesza się z estetyką snu. Teledysk uzupełniają trzy wideo dokumentalne przygotowane przez Filipa Skrońca. Te autentyczne historie, sprawiają, że projekt „ Tak To Robię” staje się jeszcze bardziej wyjątkowy. A gdy dodamy do tego oprawę muzyczną, niezwykle utalentowanych artystów Brodki i PRO8L3MU, mamy dokładnie to, co specjaliści od szkockiego blended lubią najbardziej: wyrazisty przekaz, pozostawanie sobą i dobrą muzykę.

- To, co wyróżnia tę odsłonę kampanii „Tak To Robię”, to przede wszystkim udział niezwykłych artystów. Zależało nam na kontynuacji komunikacji w duchu autentyczności, ale tym razem chcieliśmy przygotować coś zupełnie nieoczekiwanego. Dlatego bardzo cieszymy, że Brodka i PRO8L3M przyjęli nasze zaproszenie i współtworzyli z nami ten projekt. W DNA marki Ballantine’s mamy mocno zakorzenioną autentyczność, prawdę, jesteśmy blisko świata artystycznego. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że ten teledysk będzie emanacją naszych wartości. Zaprezentowana przez Andiamo, wolność wypowiadania się w formie dokumentacyjnej, dodatkowo podbija komunikat, że pozostawanie wiernemu sobie, pozbycie się z barków ciężaru oczekiwań, daje wolność i największą satysfakcję. I dokładnie o to nam chodziło! Bo jak lepiej pokazać prawdę w podążaniu własną drogą i odrzuceniu presji społecznych, jak nie poprzez prawdziwe historie. - Marcin Zalewski, Senior Brand Manager Ballantine’s Polska

Działania marki w ramach kampanii „Tak To Robię” na tym etapie się nie kończą. Na specjalnie przygotowanej stronie taktorobie.net można obejrzeć teledysk, marka planuje umieszczać tam także informacje na temat aktywacji i kolejnych działań podejmowanych pod szyldem tego projektu. Szczegóły Ballatine’s będzie także stopniowo komunikował na swoich profilach w mediach społecznościowych: Instagram i Facebook. Kampania promocyjna będzie trwała do połowy 2021 roku.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja Skills Warsaw. Teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię) PRO8L3Mu i Brodki, został wyprodukowany przez SHOOTME we współpracy z duetem reżyserskim Andiamo. Wideo zostałe zarejestrowane taśmie filmowej ARRI SR3 16mm.

Źródło: Skills Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764