logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Problem ze StyroPlot od Lasertechnik

| 27.09.2019 11:09

Witam.
Mam problem z maszyną do wycinania styroduru (Model chyba mini 60 - płyty 120x60)
Od dłuższego czasu maszyna nie domyka okrągłych liter...Problem jest tylko na szerokości.
Robi "ząbek" przy powrocie wózka.

Miniaturka
Miniaturka


Występuje to niezależnie od grubości styroduru, próbowałem też zmieniać prędkość i temp ale to raczej nic nie zmienia.
Wycianm styrodur przeważnie od 2 do 5 cm grubości.

Predkość 55cm/min temp. 89%.

Czy ma ktoś pomysł co może być tego przyczyną ? (pasek, silnik, luzy ?)

pozdrawiam

brak ikonki
?

Tarnów
wiadomości: 3
w Signs.pl od 27.09.2019
IP: 37.47.79.XXX

| 27.09.2019 11:09

a drucik masz dobrze naciągnięty ? nie rozciąga sie w czasie pracy za mocno ?

avatar użytkownika
+ + + +

3miasto
wiadomości: 333
w Signs.pl od 24.01.2009
IP: 37.128.33.XXX

| 27.09.2019 12:09

Drut wydaje się OK..naciągnięty do połowy "sprężynki", nie rozciąga się znacznie przy wycinaniu. jedzie płynnie z wózkiem

brak ikonki
?

Tarnów
wiadomości: 3
w Signs.pl od 27.09.2019
IP: 37.47.79.XXX

| 27.09.2019 12:09

Jak wycinasz 1 kółko to tak się dzieje, czy tylko jak masz pierdyliard elementów upchniętych na płycie?
W pierwszym przypadku obstawiałbym naciąg paska (niestety ta maszyna nie ma napinacza).
W drugim przypadku nieoptymalna ścieżka cięcia (np. zaczyna ciąć jeden element na początku, a kończy go jak już wytnie 100 innych elementów).

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Kielce
wiadomości: 964
w Signs.pl od 03.11.2008
IP: 83.5.162.XXX

| 27.09.2019 12:09

Nawet jeśli wyciąłby po drodze ileś elementów, zaczynając i kończąc na pierwszym, powinno się zgrać prawie idealnie.. Tak przynajmniej wycina mój.
Ewidentnie coś na paskach, bo drut jeśli by się rozciągał, nie robiłby Ci kątu 90' na literach.
Kurde ja wycinam na 18% grzania... :-D Ale za to drutu nie wymieniałem od roku, a wcześniejszy co 2 dni.

avatar użytkownika
+ + +

Opole
wiadomości: 215
w Signs.pl od 27.01.2013
IP: 5.173.64.XXX

| 27.09.2019 13:09

Zapuściłem testowo kółko 40 cm. od brzegu....jeżeli dałbym więcej elementów to błąd byłby większy.
Ale nawet tutaj widać że drut nie wrócił na miejsce z którego zaczął..Widoczne jest to też na kółko że wracając brakło mu milimetra.

Miniaturka

brak ikonki
?

Tarnów
wiadomości: 3
w Signs.pl od 27.09.2019
IP: 37.47.79.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764