logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program Podziel sie Posilkiem 2015: Kampania w social media

  PR 22.09.2015, przeczytano 1842 razy
ilustracjastrzałka

„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – to hasło 13. edycji programu Podziel się Posiłkiem i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, która odbędzie się w dniach 25 i 26 września br. w tysiącach sklepów w całej Polsce, a poprzez charytatywni.allegro.pl do końca października. W tegorocznej komunikacji Programu głównie działania promocyjne skupione są w social mediach, w tym na Instagramie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-podziel-sie-posilkiem-2015%3A-kampania-w-social-media,26034,artykul.html

„Dzielisz się wirtualnie? Podziel się realnie” – to hasło, które zachęca użytkowników Instagrama oraz Facebooka, aby przyłączyli się do Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem. Wyrazem poparcia internautów dla programu jest hashtag #PodzielSieRealnie, którym fani tzw. „pornfood”, gwiazdy, a także youtuberzy i blogerzy oznaczają swoje fotografie jedzenia. 

Tegoroczna kampania promocyjna w tym również dwa spoty dostępne będą głównie w digitalu, a w realu u partnerów akcji na nośnikach w komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, metro) oraz w kinach Cinema City w całej Polsce.  

Podziel się Posiłkiem 2015 #podzielsieralnie 

Kampania towarzysząca programowi przypomina, że wciąż ponad 160 tys. dzieci w Polsce w wieku wczesnoszkolnym może tylko pomarzyć o posiłkach z pięknych zdjęć internautów*. Gdyby każdy użytkownik Instagrama, który opublikował choćby jeden post z popularnymi hashtagami: #jedzenie, #pyszka, #smacznego, #mniam, #kolacja, #obiad dołączył do Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, tegoroczny efekt byłby równie imponujący co galeria zdjęć z potrawami w internetowej wyszukiwarce. Dziennie publikowanych jest ich bowiem ponad 800 z polskimi oznaczeniami i 25 tys. na całym świecie**. 

Do dzielenia się i udziału w Zbiórce Żywności zachęca również spot dostępny online na www.youtube.pl na kanale programu Podziel się Posiłkiem https://www.youtube.com/watch?v=2u8KppbxwsE. Za jego produkcję odpowiada agencja Young&Rubicam

Za opracowanie koncepcji kreatywnej „Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie” odpowiada agencja VML Poland. Zakupem mediów zajął się Mediacom, natomiast realizacją działań PR agencja ATW Communications

Patronem medialny jest Grupa ZPR: poradnikzdrowie.pl mjakmama24.pl. 

Organizatorem Zbiórki Żywności jest Federacji Polskich Banków Żywności.

Partnerem programu - charytatywni.allegro.pl

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

*Badanie Millward Brown przeprowadzone w 2013 roku na zlecenie Danone i Banków Żywności, na reprezentacyjnej próbie wychowawców klas I-VI.
**Źródło danych: platforma badawcza Brand Fibres, sierpień 2015 rok

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764