logo
WIADOMOŚCI

Przedłużony termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Renault

Mateusz Zawiślak  PR 27.06.2017, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

Termin zgłoszeń do konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION został przedłużony do 31 lipca 2017 r. Do tego czasu uczestnicy mogą nadsyłać swoje projekty wnętrza SUV-a Renault klasy wyższej, następnej generacji Koleosa. Nagrodą główną jest atrakcyjny weekend w Paryżu z osobą towarzyszącą oraz wizyta w Dyrekcji Designu. Projekty można wysyłać za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.renaultpassion.pl/2017/konkurs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przedluzony-termin-nadsylania-zgloszen-do-konkursu-renault,32937,artykul.html

Konkurs RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION pozwala młodym projektantom zmierzyć się z zadaniem podobnym do tych, jakie stawia się przed najlepszymi przedstawicielami branży car designu. Udział w konkursie może więc okazać się ważnym krokiem w karierze designera. Uczestnicy mogą nadsyłać swoje zgłoszenia do 31 lipca 2017 r.

Zaprojektowanie wnętrza Nowego Renault Koleos to wyjątkowe wyzwanie. Projektant musi wziąć pod uwagę wiele kwestii związanych nie tylko z estetyką, doborem materiałów czy tkanin, lecz także z ergonomią i ogólnym komfortem kierowcy i pasażerów, w tym z oświetleniem, przestrzenią oraz widocznością. Wybierając najlepsze projekty, jury weźmie pod uwagę zgodność z wytycznymi regulaminu, pomysłowość, kompleksowość i jakość projektu (w tym jego formę, różne perspektywy widoku) oraz jego innowacyjność.

Zwycięzcę czeka wizyta w Dyrekcji Designu Renault w Paryżu i możliwość przyjrzenia się, jak pracują projektanci w jednym z największych koncernów samochodowych na świecie. W programie wyjazdu są także kolacje w Atelier Renault i w restauracji na Wieży Eiffla. Oprócz tego Renault Polska zapewnia przelot i zakwaterowanie również dla osoby towarzyszącej. Dodatkowo laureat pierwszego miejsca otrzyma Nowe Renault Koleos na okres dwóch tygodni. Nagrodą za drugie miejsce jest 5 000 zł oraz Nowe Renault Koleos na tydzień, a zdobywca trzeciego miejsca otrzyma 2 000 zł i Nowe Renault Koleos na weekend.

Uroczyste wręczenie nagród w konkursie odbędzie się podczas prestiżowych targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home, które będą miały miejsce w dniach 6-8 października br. w PTAK Warsaw Expo.

Źródło: Renault Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Bank Credit Agricole zdobył dwa wyróżnienia w prestiżowym konkursie branży marketingowej Golden Arrow 2018. Docenione zostały innowacyjne rozwiązania zastosowane w obsłudze wniosków kredytowych przez telefon oraz w internetowej kampanii Konta dla Ciebie z udziałem Dawida Podsiadło.
Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom...
Kampania Women Must Haves dla marki Adidas z nagrodami w Golden Arrow
Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
„Biosecure” Sp. z o.o. ogłasza konkurs na opracowanie projektu logotypu linii kosmetycznej ZANEE opartej na naturalnych składnikach oraz koncepcji graficznej opakowania i etykiety linii kosmetycznej z serii ZANEE spełniającego warunki funkcjonalności, racjonalności wykorzystania materiału, efektywności zabezpieczenia produktu i innowacyjności oraz estetyki.
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zwyciężyła w kategorii „Best Application of AI for Sales and Marketing” w prestiżowym konkursie The AIconics 2018.
 
niedziela 24.06.2018, 74 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone