logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemek Witkowski event development directorem w Plej

  PR 11.05.2020, przeczytano 1814 razy
ilustracja

Do zespołu eventów Plej dołącza Przemek Witkowski, obejmując nowo utworzone stanowisko event development directora. Będzie zajmował się rozwojem eventowej części agencji, pozyskiwaniem nowych klientów oraz wspieraniem zarządu Plej w opracowywaniu i wdrażaniu strategii działu eventów, zarówno w krótkim jak i długim terminie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemek-witkowski-event-development-directorem-w-plej,386952,artykul.html

Przemek Witkowski z branżą eventów związany jest od ponad 15 lat. Karierę rozpoczynał w nieistniejącej już agencji Prowokator na stanowisku creative coordinatora. Później było Allegro i Defacto, w którym spędził aż 6 lat jako dyrektor kreatywny i zarządzający oraz członek zarządu. Kolejnym punktem w eventowym CV Przemka było stworzenie agencji Focus Event, gdzie objął stanowisko general managera. Po 8 latach w Focus Event, gdzie pełnił funkcję managing partnera w Imagine Nation, z którym Focus Event połączyło się kilka miesięcy temu. Jego wielką pasją są eventy społeczne i CSR. Jest też autorem powieści „Jutro znów będzie wczoraj” wydanej pod pseudonimem T. L. Anselmo.

- Jako agencja reklamowa full service łączymy nasze kompetencje z różnych obszarów, tak aby dostosować ofertę do aktualnej sytuacji społeczno-ekonomicznej i związanych z nią potrzeb naszych klientów. Nowo utworzone stanowisko event development directora jest elementem długofalowej strategii rozwoju agencji. Oczywiście dzisiejsza sytuacja jest trudna, ale tym bardziej uważamy, że umiejętność strategicznego myślenia i elastycznego podchodzenia do zmian rynkowych będzie w najbliższym czasie kluczowa. Nasze wieloletnie doświadczenie w kampaniach zintegrowanych z wykorzystaniem event marketingu w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem Przemka z obszaru eventów i nowoczesnych technologii pozwolą nam na stworzenie solidnych fundamentów kompetencyjnych, w pełni odpowiadających na prawdopodobnie nowe, postpandemiczne potrzeby rynkowe – przekonuje Rafał Krawczuk, managing partner z Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Samsung edukuje dzieci: Stacja Galaxy w Smart Kids Planet
Dla wszystkich rodziców, opiekunów i nauczycieli poszukujących inspirującego miejsca do spędzenia czasu z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym, Samsung i Smart Kids Planet przygotowali nową, ekscytującą atrakcję. W pierwszym w Polsce Centrum Mądrej Zabawy w warszawskiej Fabryce Norblina otwiera się przestrzeń Stacja Galaxy – miejsce, gdzie edukacja i technologia...
Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764