logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemek Witkowski event development directorem w Plej

  PR 11.05.2020, przeczytano 1810 razy
ilustracja

Do zespołu eventów Plej dołącza Przemek Witkowski, obejmując nowo utworzone stanowisko event development directora. Będzie zajmował się rozwojem eventowej części agencji, pozyskiwaniem nowych klientów oraz wspieraniem zarządu Plej w opracowywaniu i wdrażaniu strategii działu eventów, zarówno w krótkim jak i długim terminie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemek-witkowski-event-development-directorem-w-plej,386952,artykul.html

Przemek Witkowski z branżą eventów związany jest od ponad 15 lat. Karierę rozpoczynał w nieistniejącej już agencji Prowokator na stanowisku creative coordinatora. Później było Allegro i Defacto, w którym spędził aż 6 lat jako dyrektor kreatywny i zarządzający oraz członek zarządu. Kolejnym punktem w eventowym CV Przemka było stworzenie agencji Focus Event, gdzie objął stanowisko general managera. Po 8 latach w Focus Event, gdzie pełnił funkcję managing partnera w Imagine Nation, z którym Focus Event połączyło się kilka miesięcy temu. Jego wielką pasją są eventy społeczne i CSR. Jest też autorem powieści „Jutro znów będzie wczoraj” wydanej pod pseudonimem T. L. Anselmo.

- Jako agencja reklamowa full service łączymy nasze kompetencje z różnych obszarów, tak aby dostosować ofertę do aktualnej sytuacji społeczno-ekonomicznej i związanych z nią potrzeb naszych klientów. Nowo utworzone stanowisko event development directora jest elementem długofalowej strategii rozwoju agencji. Oczywiście dzisiejsza sytuacja jest trudna, ale tym bardziej uważamy, że umiejętność strategicznego myślenia i elastycznego podchodzenia do zmian rynkowych będzie w najbliższym czasie kluczowa. Nasze wieloletnie doświadczenie w kampaniach zintegrowanych z wykorzystaniem event marketingu w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem Przemka z obszaru eventów i nowoczesnych technologii pozwolą nam na stworzenie solidnych fundamentów kompetencyjnych, w pełni odpowiadających na prawdopodobnie nowe, postpandemiczne potrzeby rynkowe – przekonuje Rafał Krawczuk, managing partner z Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764