logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król - Scaryclownnight w Burger King

  PR 30.10.2017, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma w promocji darmowego Whoopera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyjdz-jako-klaun%2C-zjedz-jak-krol---scaryclownnight-w-burger-king,34311,artykul.html

#ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej z amerykańskich restauracji sieci, która na jedną noc przebrała się za ducha konkurencji. Tym razem każdy, kto pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce przebrany za klauna, otrzyma w nagrodę darmowego burgera. Akcję promuje film reklamowy „Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król”.

To nie pierwszy raz, kiedy Burger King wykorzystuje klauna w swojej kampanii reklamowej. Podczas ekranizacji kultowej powieści „To” Stephena Kinga, w niemieckich kinach można było zobaczyć dodatkową scenę. Czarnym bohaterem horroru był krwiożerczy klaun Pennywise, który terroryzował małe miasteczko. W scenie dodanej pomiędzy zakończeniem filmu, a napisami końcowymi, Burger King zamieścił przesłanie: „Nigdy nie ufaj klaunom!”, czym zarazem rozbawił wystraszoną widownię, a także po raz kolejny - wbił szpilkę konkurencji.

Akcja #ScaryClownNight została stworzona przez hiszpańską agencję reklamową LOLA MullenLowe. Przeprowadzona zostanie w restauracjach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Japonii, Afryce Południowej, Argentynie oraz Brazylii.

Źródło: BURGER KING

www.burgerking.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764