logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Policy otworzyło praktykę Public Relations

  PR 14.12.2021, przeczytano 1418 razy
ilustracja

Karolina Błaziak, Jakub Karasek oraz Marta Wielgus dołączyli do zespołu Public Policy. Nowi konsultanci są odpowiedzialni za realizację projektów z obszaru Public Relations oraz wspieranie organizacji pozarządowych w ramach realizowanych projektów społecznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-policy-otworzylo-praktyke-public-relations,394136,artykul.html

Public Policy zostało założone w 2019 r. Realizuje projekty wyłącznie w obszarze ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Agencja wspiera w ramach projektów społecznych organizacje pozarządowe, zabiegające o poprawę opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi i rzadkimi.

– Po rozbudowie praktyki Public Affairs, szukaliśmy sposobu na zapewnienie kompleksowego wsparcia komunikacyjnego naszych klientów. Liczymy, że zatrudnienie trzech doświadczonych konsultantów i powołanie praktyki Public Relations pozwoli osiągnąć ten cel. Nie zapominamy jednak, że podstawowym obszarem naszej działalności są właśnie Public Affairs i Governmental Affairs – mówi Wojciech Wiśniewski, założyciel i prezes Zarządu Public Policy Sp. z o.o.

Karolina Błaziak jest absolwentką studiów filologicznych, od ponad sześciu lat związana z marketingiem i PR. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w branży wydawniczej i e-commerce. Realizowała działania media relations dla książek i usług edukacyjnych oraz była odpowiedzialna za wielokanałową komunikację platformy zakupowej dla klientów B2B. Ponadto prowadziła kampanie promocyjno-marketingowe i zajmowała się kompleksową organizacją wydarzeń, w tym m.in. konferencji, szkoleń czy webinarów.

Jakub Karasek to specjalista z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienta. Realizował projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej, budowania marki, kształtowania wizerunku osobistego czy współpracy z administracją publiczną. Posiada doświadczenie w organizacji wydarzeń, konferencji, debat, paneli dyskusyjnych. Realizował projekty, które zdobyły dwa Srebrne Spinacze i trzy nominacje do Złotych Spinaczy. Odpowiadał m.in. za całość działań z zakresu PR Fundacji Instytut Innowacyjna Gospodarka, komunikację Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji czy kampanię Made in Poland.

ilustracjastrzałka

Marta Wielgus jest związana z PR i marketingiem od 2010 roku. Pracując po stronie agencji współtworzyła i realizowała kompleksowe działania komunikacyjne z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego dla polskich i zagranicznych firm. Zajmowała się także organizacją wydarzeń specjalnych, m.in. konferencji, spotkań prasowych, wydarzeń B2B oraz B2C. Doświadczenie zdobywała również po stronie klienta w branży wydawniczej, gdzie koordynowała działania marketingowe oraz PR produktów i usług z portfolio firmy. Odpowiadała także za kompleksowe działania komunikacyjne pierwszych czterech edycji plebiscytu na Młodzieżowe Słowo Roku. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

ilustracjastrzałka

Źródło: Public Policy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764