Karolina Błaziak, Jakub Karasek oraz Marta Wielgus dołączyli do zespołu Public Policy. Nowi konsultanci są odpowiedzialni za realizację projektów z obszaru Public Relations oraz wspieranie organizacji pozarządowych w ramach realizowanych projektów społecznych.
Public Policy zostało założone w 2019 r. Realizuje projekty wyłącznie w obszarze ochrony zdrowia na rzecz przedsiębiorstw, ich związków, organizacji pozarządowych oraz eksperckich. Agencja wspiera w ramach projektów społecznych organizacje pozarządowe, zabiegające o poprawę opieki nad pacjentami zmagającymi się m.in. z chorobami onkologicznymi i rzadkimi.
– Po rozbudowie praktyki Public Affairs, szukaliśmy sposobu na zapewnienie kompleksowego wsparcia komunikacyjnego naszych klientów. Liczymy, że zatrudnienie trzech doświadczonych konsultantów i powołanie praktyki Public Relations pozwoli osiągnąć ten cel. Nie zapominamy jednak, że podstawowym obszarem naszej działalności są właśnie Public Affairs i Governmental Affairs – mówi Wojciech Wiśniewski, założyciel i prezes Zarządu Public Policy Sp. z o.o.
Karolina Błaziak jest absolwentką studiów filologicznych, od ponad sześciu lat związana z marketingiem i PR. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w branży wydawniczej i e-commerce. Realizowała działania media relations dla książek i usług edukacyjnych oraz była odpowiedzialna za wielokanałową komunikację platformy zakupowej dla klientów B2B. Ponadto prowadziła kampanie promocyjno-marketingowe i zajmowała się kompleksową organizacją wydarzeń, w tym m.in. konferencji, szkoleń czy webinarów.
Jakub Karasek to specjalista z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienta. Realizował projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej, budowania marki, kształtowania wizerunku osobistego czy współpracy z administracją publiczną. Posiada doświadczenie w organizacji wydarzeń, konferencji, debat, paneli dyskusyjnych. Realizował projekty, które zdobyły dwa Srebrne Spinacze i trzy nominacje do Złotych Spinaczy. Odpowiadał m.in. za całość działań z zakresu PR Fundacji Instytut Innowacyjna Gospodarka, komunikację Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji czy kampanię Made in Poland.
Marta Wielgus jest związana z PR i marketingiem od 2010 roku. Pracując po stronie agencji współtworzyła i realizowała kompleksowe działania komunikacyjne z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego dla polskich i zagranicznych firm. Zajmowała się także organizacją wydarzeń specjalnych, m.in. konferencji, spotkań prasowych, wydarzeń B2B oraz B2C. Doświadczenie zdobywała również po stronie klienta w branży wydawniczej, gdzie koordynowała działania marketingowe oraz PR produktów i usług z portfolio firmy. Odpowiadała także za kompleksowe działania komunikacyjne pierwszych czterech edycji plebiscytu na Młodzieżowe Słowo Roku. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Źródło: Public Policy