logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360: dobrze wyeksponowani wystawcy

   22.07.2015, przeczytano 2224 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2014

Już teraz możemy powiedzieć, że będzie to jedna z najbardziej kolorowych spośród imprez dla profesjonalistów organizowana na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Między 29 września a 1 października 2015 przyjadą do Poznania firmy mające w swej ofercie produkty i rozwiązania szyte na miarę potrzeb różnych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360%3A-dobrze-wyeksponowani-wystawcy,25490,artykul.html

Rozwiązania IT i sprzęt dużego formatu

Ekspozycja została przygotowana tak, by na stoiska poszczególnych wystawców trafili właściwi zwiedzający. Podzielona została na 5 stref tematycznych, które uwypuklą takie produkty i rozwiązania, jak między innymi mobilne systemy prezentacji wizualnej, nowatorskie projekty medialne dla branży IT, multidrukarnia online, bank zdjęć, grafik, klipów wideo i plików audio. 

Podczas targów będzie można zapoznać się także z systemami do prezentacji wyrobów – ekspozytorami reklamowymi, nośnikami reklamowymi takimi, jak parasole, namioty, banery i flagi, a także akcesoriami wyposażenia domu i przydatnych w rekreacji. Zwiedzający znajdą również rozwiązania do wyginania liter przestrzennych i dla usprawnienia produkcji nietypowych logotypów, sprzęt typu frezarki CNC i rozwiązania do cięcia nożami, plotery termiczne, strunowe, frezujące i laserowe oraz systemy nawilżania powietrza.

Tasting & Fashion – duet doskonały

Podczas targów będziemy mogli wybierać spośród różnych rodzajów etui i pokrowców do urządzeń mobilnych z możliwością personalizacji, wyrobów ze skór naturalnych z logotypami, klasycznej odzieży promocyjnej, sportowej, biznesowej i roboczej, dodatków do wyrobów odzieżowych, obuwniczych, kaletniczych i rymarskich oraz toreb i plecaków. Obecni będą także wystawcy z kawą w każdej możliwej formie z możliwością personalizacji paczek, z kalkomanią ceramiczną i szklarską dla zakładów zdobiących szkło i ceramikę, a także z ofertą nietypowych gadżetów i upominków.

Organizatorzy targów REKLAMA360 przygotowują każdemu z wystawców miejsce na ekspozycję w odpowiedniej strefie. A tym dziewięciu, którzy jako pierwsi prześlą wypełnione formularze zgłoszeniowe do dnia 10 sierpnia 2015, patron medialny targów – PRESS – przekaże roczną prenumeratę miesięcznika.

Targi Reklama360 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764