logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360: dobrze wyeksponowani wystawcy

   22.07.2015, przeczytano 1189 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2014

Już teraz możemy powiedzieć, że będzie to jedna z najbardziej kolorowych spośród imprez dla profesjonalistów organizowana na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Między 29 września a 1 października 2015 przyjadą do Poznania firmy mające w swej ofercie produkty i rozwiązania szyte na miarę potrzeb różnych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360%3A-dobrze-wyeksponowani-wystawcy,25490,artykul.html

Rozwiązania IT i sprzęt dużego formatu

Ekspozycja została przygotowana tak, by na stoiska poszczególnych wystawców trafili właściwi zwiedzający. Podzielona została na 5 stref tematycznych, które uwypuklą takie produkty i rozwiązania, jak między innymi mobilne systemy prezentacji wizualnej, nowatorskie projekty medialne dla branży IT, multidrukarnia online, bank zdjęć, grafik, klipów wideo i plików audio. 

Podczas targów będzie można zapoznać się także z systemami do prezentacji wyrobów – ekspozytorami reklamowymi, nośnikami reklamowymi takimi, jak parasole, namioty, banery i flagi, a także akcesoriami wyposażenia domu i przydatnych w rekreacji. Zwiedzający znajdą również rozwiązania do wyginania liter przestrzennych i dla usprawnienia produkcji nietypowych logotypów, sprzęt typu frezarki CNC i rozwiązania do cięcia nożami, plotery termiczne, strunowe, frezujące i laserowe oraz systemy nawilżania powietrza.

Tasting & Fashion – duet doskonały

Podczas targów będziemy mogli wybierać spośród różnych rodzajów etui i pokrowców do urządzeń mobilnych z możliwością personalizacji, wyrobów ze skór naturalnych z logotypami, klasycznej odzieży promocyjnej, sportowej, biznesowej i roboczej, dodatków do wyrobów odzieżowych, obuwniczych, kaletniczych i rymarskich oraz toreb i plecaków. Obecni będą także wystawcy z kawą w każdej możliwej formie z możliwością personalizacji paczek, z kalkomanią ceramiczną i szklarską dla zakładów zdobiących szkło i ceramikę, a także z ofertą nietypowych gadżetów i upominków.

Organizatorzy targów REKLAMA360 przygotowują każdemu z wystawców miejsce na ekspozycję w odpowiedniej strefie. A tym dziewięciu, którzy jako pierwsi prześlą wypełnione formularze zgłoszeniowe do dnia 10 sierpnia 2015, patron medialny targów – PRESS – przekaże roczną prenumeratę miesięcznika.

Targi Reklama360 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764