logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 kręci się wokół wszystkich branż

   14.07.2015, przeczytano 2523 razy
ilustracjastrzałka

Wykładnik 360 to przepustka do wszystkich branż, otwierająca podwoje do nieskończonej liczby możliwości opowiedzenia historii marki, firmy, produktu, czy usługi. Taką historię, zaklętą w postać upominku reklamowego, najchętniej opowiada aż 82,93% marketerów – wskazuje IV edycja badania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-kreci-sie-wokol-wszystkich-branz-,25423,artykul.html

Z badania PIAP płynie optymistyczna prognoza dla całej branży reklamowej, na co wskazują deklaracje ankietowanych. Przywiązują oni większą uwagę do jakości upominków reklamowych, cena nie jest już bowiem pierwszym kryterium. Dobrą informacją jest także wzrost liczby marketerów dysponujących budżetem w przedziale 20 000-50 000 zł w stosunku do ubiegłego roku.

Skala i wieloletnie doświadczenie Międzynarodowych Targów Poznańskich  w organizowaniu imprez targowych dla różnych branż, od FMCG, przez hotelarstwo, fitness, budownictwo, aż po targi motoryzacyjne, pozwala nam na dotarcie zarówno do agencji reklamowych, ale i marketerów – przekonuje Ilona Rosiak, dyrektor projektu REKLAMA360. Zdajemy sobie sprawę, jak wielkie znaczenie ma personalizacja w działaniach strategów marketingowych i jest to wspólny mianownik tegorocznej edycji, łączący wszystkie branże. Raport PIAP potwierdza zasadność organizowania eventu w formule zakładającej podział na strefy tematyczne, w których każda z tych branż będzie gospodarzem podejmującym konkretnych profesjonalistów odwiedzających targi – dodaje.

Tegoroczna edycja targów REKLAMA360 to obowiązkowa pozycja w kalendarzu agencji reklamowych i marketerów. Także ze względu na swój termin, który idealnie wpisuje się w wybór świątecznych upominków, a także plany rozpisywania budżetów na kolejny rok.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764