logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reklama360 kręci się wokół wszystkich branż

   14.07.2015, przeczytano 1769 razy
ilustracjastrzałka

Wykładnik 360 to przepustka do wszystkich branż, otwierająca podwoje do nieskończonej liczby możliwości opowiedzenia historii marki, firmy, produktu, czy usługi. Taką historię, zaklętą w postać upominku reklamowego, najchętniej opowiada aż 82,93% marketerów – wskazuje IV edycja badania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reklama360-kreci-sie-wokol-wszystkich-branz-,25423,artykul.html

Z badania PIAP płynie optymistyczna prognoza dla całej branży reklamowej, na co wskazują deklaracje ankietowanych. Przywiązują oni większą uwagę do jakości upominków reklamowych, cena nie jest już bowiem pierwszym kryterium. Dobrą informacją jest także wzrost liczby marketerów dysponujących budżetem w przedziale 20 000-50 000 zł w stosunku do ubiegłego roku.

Skala i wieloletnie doświadczenie Międzynarodowych Targów Poznańskich  w organizowaniu imprez targowych dla różnych branż, od FMCG, przez hotelarstwo, fitness, budownictwo, aż po targi motoryzacyjne, pozwala nam na dotarcie zarówno do agencji reklamowych, ale i marketerów – przekonuje Ilona Rosiak, dyrektor projektu REKLAMA360. Zdajemy sobie sprawę, jak wielkie znaczenie ma personalizacja w działaniach strategów marketingowych i jest to wspólny mianownik tegorocznej edycji, łączący wszystkie branże. Raport PIAP potwierdza zasadność organizowania eventu w formule zakładającej podział na strefy tematyczne, w których każda z tych branż będzie gospodarzem podejmującym konkretnych profesjonalistów odwiedzających targi – dodaje.

Tegoroczna edycja targów REKLAMA360 to obowiązkowa pozycja w kalendarzu agencji reklamowych i marketerów. Także ze względu na swój termin, który idealnie wpisuje się w wybór świątecznych upominków, a także plany rozpisywania budżetów na kolejny rok.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma LG prezentuje w Londynie projekty artystyczne inspirowane technologią OLED
Firma LG Electronics rozpoczyna w Londynie serię inicjatyw artystycznych w ramach swojej kampanii „SELF-LIT”. W tym tygodniu zaprezentuje światu nowy gatunek – Sztukę LG OLED wykorzystującą technologię samoświecących pikseli.
Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764