logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Reklamacja na jakość koszulki

Strona 1/2  1 2

| 11.07.2015 14:07

Dostałem dzisiaj reklamacje na koszulki od klienta. Koszulki białe z Adlera 160g, nie pamiętam, który model, w każdym razie nie najtańsze. Jak twierdzi po praniu koszulki nie nadaja się do niczego, określił je jako jednorazowe.
Pokazałem im kilka rodzajow koszulek i wybrali akurat te. Klient zapewne stracony,ale zastanawiam się co zrobić żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Macie jakies doświadczenia z tymi koszulkami? Sam mam kilka tych koszulek i wiadomo, ze po praniu nie wyglądaja jak nowe, ale tragedii nie ma. Główny zarzut klienta jest taki, że wprowadziłem go w błąd z tym, że mozna te koszulki prac.
Nie wiem już jak rozmawiać z klientami. Prxychodzi i mówi, ze ma budzet kilkanaście złotych na koszulkę z 2 nadrukami. Pokazałem mu FOTL i jakieś z Adlera, wybrał Adlera. Czy w tej cenie można zaproponować coś lepszego niż powyższe ?

-----------------

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 94.254.198.XXX

rekla-ma rekla-ma | 12.07.2015 09:07

mza99, 2015-07-11 14:11
Dostałem dzisiaj reklamacje na koszulki od klienta. Koszulki białe z Adlera 160g, nie pamiętam, który model, w każdym razie nie najtańsze. Jak twierdzi po praniu koszulki nie nadaja się do niczego, określił je jako jednorazowe.
Pokazałem im kilka rodzajow koszulek i wybrali akurat te. Klient zapewne stracony,ale zastanawiam się co zrobić żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Macie jakies doświadczenia z tymi koszulkami? Sam mam kilka tych koszulek i wiadomo, ze po praniu nie wyglądaja jak nowe, ale tragedii nie ma. Główny zarzut klienta jest taki, że wprowadziłem go w błąd z tym, że mozna te koszulki prac.
Nie wiem już jak rozmawiać z klientami. Prxychodzi i mówi, ze ma budzet kilkanaście złotych na koszulkę z 2 nadrukami. Pokazałem mu FOTL i jakieś z Adlera, wybrał Adlera. Czy w tej cenie można zaproponować coś lepszego niż powyższe ?


Debil pozostanie debilem, nic nie poradzisz.
U mnie nikt nie reklamował adlerów, co rok domawiają ci sami klienci.

Raz miałem, przypadek, że klient zamówił polówki z haftem i zaraz po odebraniu paczki dzwonił,
że to straszny szajs i na pewno rozlecą się w pierwszym praniu, bo oni je będą prać w 90 stopniach,
chociaż podawałem debilowi że producent zaleca pranie w 40 stopniach.

Zamawiał potem te koszulki jeszcze kilka razy więc widocznie nie rozleciały się po pierwszym praniu.

Nic nie poradzisz debil to debil.

Ps. Po kilkanaście złotych, my sprzedajemy podstawowy model adlera - basic ale bez nadruków .
Z dwoma nadrukami logo na piersi + duży napis na plecach ok 25 zł netto przy ilości 20- 30 szt ...

rekla-ma

| 12.07.2015 10:07

Tylko tu jest ilość 1200 szt. Zamówienia partiami na razie poszło 450 szt.

Zostało mi kilka tych koszulek, wiec wypralem wczoraj jedna w temp 60 st i jest bez zarzutu. Wiadomo, że nie wygląda jak nowa, ale tak samo zachowują się koszulki z H&M czy House.

-----------------

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 5.173.44.XXX

| 12.07.2015 10:07

pracuje na produktach adlera i nie mogę złego słowa powiedzieć.
sam nosze te koszulki, głownie basic i nie ma żadnego problemu. Koszulki prane po kilka/kilkanaście razy nie rozpadły się.
Może on je w rzece na tarce prał ?

avatar użytkownika
+ +

Bydgoszcz
Kujawsko-pomorskie
wiadomości: 37
w Signs.pl od 21.02.2015
IP: 89.73.85.XXX

| 12.07.2015 20:07

Klient chyba koniecznie chce zbicia ceny a nie wie jak to zrobić więc narzeka na zły towar, ale myślę że nie ma w tym do końca racji coś sam musiał nawywijać. Wiadomo jak u każdego dostawcy coś się może trafić ale nie od razu 100 szt. Miewałem z wyrobami marki Adler jakieś jednostkowe problemy, a dość długo od nich kupuję tekstylia i zawsze może się coś trafić, ale nie ma problemu jeżeli faktycznie towar jest zły załatwiają reklamacje bez problemów.

-----------------
WM116

avatar użytkownika
+ + +

Krasnystaw
wiadomości: 95
w Signs.pl od 30.04.2006
IP: 178.36.211.XXX

| 13.07.2015 14:07

Na koszulkach Adlera jest przepis prania i adnotacja aby nie prasować aplikacji, wypierz koszulkę 10 razy, pranie nie powinno dokonać zniekształceń koszulki, nasycenie nadruku o ile robione sitem i dobrze utrwalone, powinno pozostać takie same, a sama koszulka po praniu no cóż jest używana a nie nowa.
Jeżeli powyższe jest spełnione reklamacja jest bezzasadna, nie rób reszty i goń debila.

avatar użytkownika
+ + +

Żary
wiadomości: 18
w Signs.pl od 19.10.2005
IP: 83.23.115.XXX

| 13.07.2015 14:07

jeszcze jedno, 99% koszulek niezależnie od producenta ma w przepisie prania 40 stopni, lewa strona

avatar użytkownika
+ + +

Żary
wiadomości: 18
w Signs.pl od 19.10.2005
IP: 83.23.115.XXX

PanTograf PanTograf | 13.07.2015 15:07

Klient który w celu wyłudzenia reklamacji chce zniszczyć koszulkę, zrobi to, niezależnie od tego, ile dasz mu papierów do podpisania.

Reklamację najlepiej rozpatrywać po otrzymaniu wadliwego egzemplarza. Jeśli koszulka była prana w temperaturze wyższej niż zaleca producent, będzie to widać na bawełnie.

-----------------

PanTograf

| 14.07.2015 10:07

Przede wszystkim niech Ci dostarczy tą koszulkę na podstawie której to stwierdza, jak dla mnie trochę się klient przeliczył i teraz szuka gdzie tu przyciąć... Co do lepszej alternatywy to sprawdź sobie Promostarsy i Geffery (budżetowy produkt Promostarsa). Przerabiałem już Adlery, FOTL, Stedmany, SG, B&C i kilka innych ale wymienione wyżej przypadły mi najbardziej do gustu.

avatar użytkownika
+ + +

Dolny Śląsk
wiadomości: 99
w Signs.pl od 16.06.2011
IP: 83.7.245.XXX

| 15.07.2015 20:07

Ale transferów nie reklamował
Zrób tak:

"Z góry dziękuję za cierpliwość w oczekiwaniu na rozpatrzenie reklamacji dotyczącej koszulek XXXXX w kolorze XXXX.
Długi czas oczekiwania na odpowiedz podyktowany był koniecznością wykonania testów prania koszulek z tej samej partii, z której realizowane było Pana zlecenie. Przeprowadzone próby prania na reprezentatywnie wybranej grupie 5 koszulek ze wskazanej partii towaru nie wykazały wady towaru, czy też nie doprowadziły do wykurczy, utraty koloru nie mieszczącego się w normie. Bynajmniej nie doprowadziły do zmian, które zaistniały na reklamowanej przez Pana koszulce. Dodam, że testom poddano 5 koszulek z 5 różnych kartonów z partii, z której realizowano zlecenie. Wykonano 10 cykli prania wodnego w temperaturze 40'C z użyciem detergentów w rogramie prania "do silnych zaburzeń" - cykl prania ok 2,5 godziny. Prania kolejne odbywały się po uprzednim wyschnięciu koszulek. Stwierdzono wyburcz na poziomie 2%, co mieści się w normie dla koszulek wykonanych z dzianiny bawełnianej. Nie stwierdzono utraty koloru, wystąpiło umiarkowane zmechacenie dzianiny co również jest naturalne dla dzianin z włókien skręcanych typu "single jersey". W moim mniemaniu koszulki, które Pan reklamuje zostały użytkowane (pranie) niezgodnie z informacją na metce produktu. Zaistniało przynajmniej jedno z następujących nieprawidłowości w procesie konserwacji odzieży:

zbyt wysoka temperatura prania
pranie chemiczne, lub pranie przemysłowe wodne z nadmiernie przepełnionym bębnem (zbyt duże tarcie).
zastosowanie zbyt agresywnych środków piorących
chlorowanie

Powyższe uchybienia konserwacyjne można wykazać poprzez przebadanie reklamowanych koszulek w Instytucie Włókiennictwa w Łodzi. Przeprowadzenia takich badań wiąże ze sobą koszty ich przeprowadzenia, które w przypadku potwierdzenia mojej hipotezy dotyczącej niewłaściwego sposobu konserwacji w całości spoczywać będą na Panu. Dodam jeszcze, że w ostatnim czasie nikt inny nie zgłaszał podobnego problemu i jest Pan jedyny którego dotknęła podobna sytuacja. Zdumiewający jest również fakt, że problem dotknął wszystkich koszulek a nie kilku z partii, co mogłoby potwierdzać fakt niewłaściwej konserwacji. W związku z powyższym zmuszony jestem negatywnie ustosunkować się do Pana reklamacji i jej nie przyjąć."




(Wiadomość zmodyfikowana przez: sitodrukowy_pl dnia 15.07.2015 20:31)

avatar użytkownika
+ + + + +

wiadomości: 426
w Signs.pl od 11.01.2014
IP: 178.183.130.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764