logo
WIADOMOŚCI

Remacongress 2018: Bieniek, Korzeniowski, Malajkat

redakcja   13.01.2018, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do poszerzania i zdobywania swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 7 do 9 lutego 2018 roku organizator przygotował dla Państwa cykl prelekcji prowadzony przez ekspertów, którzy na pewno Państwa zainspirują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remacongress-2018:-bieniek,-korzeniowski,-malajkat,35104,artykul.html

W ramach RemaCongress swoje prelekcje wygłoszą zaproszeni goście:

  • Generał Mieczysław Bieniek przedstawi temat: Budowanie silnej kultury organizacyjnej: misja, wizja i wartości firmy a znany aktor filmowy i teatralny

  • Czterokrotny mistrz olimpijski Robert Korzeniowski opowie jak kroczyć Od zwycięstwa do mistrzostwa czyli o dylematach w drodze na Olimp.

  • Wojciech Malajkat zaprezentuje Profesjonalne wystąpienia publiczne, techniki aktorskie oraz indywidualne podejście do różnych typów odbiorców.


Szczegóły wraz informacją o rejestracji na te wydarzenia, cenach biletów oraz formularzem zgłoszeniowym znajdziecie Państwo na stronie remadays.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających.

Organizator zachęca również do udziału w ogólnodostępnych, bezpłatnych prelekcjach. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno branży reklamowej jak i poligraficznej. Prelekcje podczas RemaCongress powinny być obowiązkowym punktem na targach RemaDays dla handlowców, managerów oraz pracowników przedsiębiorstw uczestniczących w targach.

Targi RemaDays Warsaw 2018 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Api.pl wspiera młodych projektantów
Wspierani przez API.PL młodzi projektanci, zostali zauważeni, a ich kolekcje wykorzystujące druk na tekstyliach docenione.
HP prezentuje nowe drukarki wielkoformatowe HP Designjet Z6 oraz Z9+
HP ponownie akcentuje swoją obecność na jednym z największych wydarzeń poświęconych fotografii w Europie. Fotofestiwal 2018 koncentruje się tym razem na relacji między człowiekiem, a naturą. Organizatorzy wydarzenia zaprosili do programu głównego artystów i kuratorów, którzy dokumentują świadomość ekologiczną i wyrażają ją w formie zdjęć. HP...
Opus B Brand Design: Rebranding marek CRH
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marek CRH Company w Polsce.
Biedronce po raz kolejny udało się włączyć do wspólnej zabawy miliony klientów. W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sieci sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. W sumie klientom Biedronki wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kartami z piłkarzami. Rekordowe okazały...
Sony uruchamia w Europie portal α Universe
Nowy portal Sony ukazuje piękno europejskiej fotografii.
 
niedziela 15.07.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone