logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media wchodzi na rynek niemiecki

  PR 10.09.2019, przeczytano 253 razy

Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-wchodzi-na-rynek-niemiecki,383906,artykul.html

Dzięki swojej platformie internetowej Vexcash jest pierwszym internetowym brokerem kredytów konsumenckich z inteligentnym oprogramowaniem i jednym z wiodących dostawców usług krótkoterminowych pożyczek na rynku niemieckim. Platforma przeanalizowała już ponad 950 000 wniosków o pożyczki online.

Result Media będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google. Kampanie będą prowadzone na rynku niemieckim i dostosowane do jego specyfiki.

Ważnymi czynnikami, które zadecydowały o wygranej Result Media, były doświadczenie agencji w prowadzeniu zaawansowanych kampanii dla klientów na wielu europejskich rynkach i najwyższy stopień specjalizacji potwierdzony certyfikatami Google.

- Zaprezentowana strategia oraz rezultaty dotychczas prowadzonych działań, w tym dla klientów Vivus i Zaplo, liderów rozwijającej się branży fintechu, przekonały Vexcash do wybrania naszej oferty. To potwierdza słuszność przyjętego przez nas kierunku rozwoju – dla nas liczą się efekty, wymierne korzyści dla naszych klientów, dla których jesteśmy partnerami w biznesie - mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Clear Communication Group rozpoczęło współpracę z Grupą CCC. Agencja będzie odpowiadać m.in. za kontakty z mediami i bieżące działania public relations w ramach komunikacji korporacyjnej.
Limit na nieodpłatne przekazywanie upominków podniesiony
Branża upominków reklamowych ma powód do świętowania! 1. stycznia br. wreszcie zmieniły się przepisy na nieodpłatne przekazywanie upominków bez prowadzenia ewidencji, podnoszące limit z 10 zł na 20 zł. To przełomowy krok, który nadal co prawda jest niewystarczający, ale pierwszy raz od dawna ta arcyważna dla całej branży sprawa drgnęła z inicjatywy rządzących.
Kaufland Polska podjął współpracę z dwójką znanych osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można śledzić na instagramowym profilu Kaufland Polska.
Porsche Inter Auto Polska, jedyny polski przedstawiciel i właściciel salonów marek Lamborghini i Bentley, rozpoczęło stałą współpracę z Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations. Zespół agencyjny jest odpowiedzialny m.in. za komunikację zewnętrzną obu marek, media relations oraz doradztwo strategiczne. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie...
68,3% marketerów czerpię wiedzę z blogów branżowych - wynika z raportu „Jak marketerzy pozyskują wiedzę” przygotowanego przez More Bananas. Najbardziej wartościowe źródła wiedzy według ankietowanych to również: webinary, grupy dyskusyjne, portale internetowe i profile marek osobistych w social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764