logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Result Media wchodzi na rynek niemiecki

  PR 10.09.2019, przeczytano 215 razy

Agencja Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/result-media-wchodzi-na-rynek-niemiecki,383906,artykul.html

Dzięki swojej platformie internetowej Vexcash jest pierwszym internetowym brokerem kredytów konsumenckich z inteligentnym oprogramowaniem i jednym z wiodących dostawców usług krótkoterminowych pożyczek na rynku niemieckim. Platforma przeanalizowała już ponad 950 000 wniosków o pożyczki online.

Result Media będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google. Kampanie będą prowadzone na rynku niemieckim i dostosowane do jego specyfiki.

Ważnymi czynnikami, które zadecydowały o wygranej Result Media, były doświadczenie agencji w prowadzeniu zaawansowanych kampanii dla klientów na wielu europejskich rynkach i najwyższy stopień specjalizacji potwierdzony certyfikatami Google.

- Zaprezentowana strategia oraz rezultaty dotychczas prowadzonych działań, w tym dla klientów Vivus i Zaplo, liderów rozwijającej się branży fintechu, przekonały Vexcash do wybrania naszej oferty. To potwierdza słuszność przyjętego przez nas kierunku rozwoju – dla nas liczą się efekty, wymierne korzyści dla naszych klientów, dla których jesteśmy partnerami w biznesie - mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Myślicki i Mikołaj Białek w Gethero
Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Matylda Walewska – Romanowska objęła stanowisko Managera ds. Komunikacji Korporacyjnej w Play
Z PLAY jest związana od momentu powstania marki. Początkowo była odpowiedzialna za raportowanie rozbudowy sieci. Następnie współtworzyła zespół Project Management Office, gdzie realizowała projekty dotyczące kultury organizacyjnej i nowej misji PLAY.
„Nie bierz urlopu od dobrych nawyków” – Blik promuje bezpieczne zachowania
BLIK wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.
Newline Mira Ho: monitor interaktywny z opcjonalnym soundbarem z kamerą 4K
Najnowszy monitor Newline wpisuje się w bieżące potrzeby firm i uczelni, które stoją przed wyborem modelu pracy i współpracy na najbliższe miesiące. Wiele wskazuje na to, że większość wybierze model hybrydowy, łączący pracę zdalną z funkcjonowaniem w biurze w reżimie sanitarnym. W tych okolicznościach potrzebne będzie narzędzie, które pomoże...
Raport kampanii społecznej #Womanupdate
7 mln Polaków pracuje w branżach narażonych na konsekwencje kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią. 3 mln tej grupy stanowią kobiety, dla których skutki gospodarczo-społeczne mogą być szczególnie dotkliwe. Kryzys uderzył w sektory silnie sfeminizowane – od usług, po edukację, opiekę i sektor zdrowotny. Do tego dochodzi również gwałtowna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764